رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 22 دی 1400 - 23:49
  • کد خبر : ۱۰۱۶۷
  • چاپ خبر : جشنواره موسیقی جوان راه روشن آینده موسیقی ایران است

جشنواره موسیقی جوان راه روشن آینده موسیقی ایران است

معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی برگزاری جشنواره ملی موسیقی جوان را راهی روشن برای آینده موسیقی کشورمان توصیف کرد. به نقل از روابط عمومی پانزدهمین جشنواره موسیقی جوان، معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به پانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان پیام داد. محمود سالاری معاون هنری وزیر در پیام خود […]

معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی برگزاری جشنواره ملی موسیقی جوان را راهی روشن برای آینده موسیقی کشورمان توصیف کرد.

به نقل از روابط عمومی پانزدهمین جشنواره موسیقی جوان، معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به پانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان پیام داد.

محمود سالاری معاون هنری وزیر در پیام خود به جشنواره پانزدهم موسیقی جوان آورده است:

«موسیقی نه هنری در کنار دیگرهنرها بلکه جویباری روان و پرطراوت است که هنرهای دیگر با آن تازه و شاداب تر می نماید و دستاوردهای بی نظیر همچون خلق و زایش اثر هنری ماندگار در این همنشینی متولد می شود.

شایستگی و توانمندی نوجوانان و جوانانِ ایران زمین در پرتو آموزش علمی و عملی و بهره گیری از تجربۀ پیشکسوتان و هنرمندان و ترکیب علم و هنر موسیقی نوید بخش تداوم این هنر ارجمند در پهنه سرزمین کهن و اسلامی ایران است.

جشنواره ملی موسیقی جوان راهی روشن به آیندۀ موسیقی این مرزو بوم است، سرزمینی که همواره صحنه نمایش استعدادهای جوانی است که موسیقی اصیل ایرانی، نواحی و کلاسیک را می آموزند تا درکنار بهره گیری از نقش تأثیرگذار و بی بدیل استادان و هنرمندانِ برجسته موسیقی به شایستگی بتوانند پاسدار هویت، اصالت و ارزشهای ایرانی اسلامی باشند.

ضمن ابراز خرسندی از برگزاری موفق پانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان نقش فعالانه و همدلانۀ استادان و هنرمندان محترم حاضر در هیأت دواران، دبیر محترم و دست اندرکاران اجرایی جشنواره شایستۀ سپاس است و امیدوارم با تداوم این جشنواره هنر والای موسیقی در همه گونه‌ها به ویژه باحضور جوانان به حیات بالنده خود ادامه دهد.»

پانزدهمین جشنواره ملی موسیقی جوان به دبیری هومان اسعدی و مشارکت گسترده استادان موسیقی ایران با حمایت دفتر موسیقی و معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، توسط انجمن موسیقی ایران و با همکاری بنیاد رودکی در حال برگزاری است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه