رفتن به بالا
  • شنبه - 18 دی 1400 - 14:59
  • کد خبر : ۱۰۱۴۶
  • چاپ خبر : آنسامبل آلمانی آثار آهنگسازان ایرانی را می‌نوازد

آنسامبل آلمانی آثار آهنگسازان ایرانی را می‌نوازد

آنسامبل آلمانیِ موزیک‌فابریک که در حوزه‌ موسیقی کلاسیک معاصر از پیشروترین‌های حال حاضر اروپا و جهان به شمار می‌آید، نخستین پروژه خود در سال ۲۰۲۲ را به اجرای آثاری از آهنگسازان ایرانی همچون کارن کیهانی، ارشیا صمصامی‌نیا، سارا اباذری و یوآخیم هاینز آهنگساز آلمانی اختصاص داده است. در این اجرا که تمامی آثار به سفارش آنسامبل […]

آنسامبل آلمانیِ موزیک‌فابریک که در حوزه‌ موسیقی کلاسیک معاصر از پیشروترین‌های حال حاضر اروپا و جهان به شمار می‌آید، نخستین پروژه خود در سال ۲۰۲۲ را به اجرای آثاری از آهنگسازان ایرانی همچون کارن کیهانی، ارشیا صمصامی‌نیا، سارا اباذری و یوآخیم هاینز آهنگساز آلمانی اختصاص داده است.

در این اجرا که تمامی آثار به سفارش آنسامبل برای ساز عود و آنسامبل ساخته شده، یاسمین شاه‌حسینی، عودنواز ایرانی به عنوان سولیست در تمامی قطعات این کنسرت خواهد نواخت.

در این کنسرت قطعه‌ی «زاگرس» ساخته کارن کیهانی برای عود، فلوت، ترومپت، ویلن و پرکاشن، قطعه‌ی «س. گ. ل. ل» ساخته سارا اباذری برای عود، فلوت، هورن، سازهای کوبه‌ای و ویولن، قطعه‌ی «ریزلحظه‌ها» ساخته ارشیا صمصامی‌نیا برای عود، فلوت، هورن، ویلن، پرکاشن و الکترونیک و قطعه‌ی «عود و الکترونیک» ساخته یواخیم هاینز توسط آنسامبل موزیک فابریک اجرا خواهد شد.

کنسرت آنسامبل موزیک فابریک دوشنبه ۲۰ دی‌ماه در سالن «کُمِد» مدیا پارک شهر کلن برگزار خواهد شد.

 

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه