رفتن به بالا
  • دوشنبه - 13 دی 1400 - 11:21
  • کد خبر : ۱۰۱۲۷
  • چاپ خبر : نماهنگ ۲ زبانه «پدر» منتشر شد
به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سپهبدحاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس

نماهنگ ۲ زبانه «پدر» منتشر شد

همزمان با فرا رسیدن دومین سالگرد شهادت سردار سپهبدحاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس نماهنگی به مدیریت هنری میلاد هارونی و همراهی خوانندگان نوجوان در کشورهای عراق، سوریه و لبنان پخش می‌شود. نماهنگ ۲ زبانه «پدر» به آهنگسازی میلاد هارونی و خوانندگی تعدادی از هنرمندان نوجوان در آستانه فرا رسیدن سالروز شهادت سردار سپهبد حاج […]

همزمان با فرا رسیدن دومین سالگرد شهادت سردار سپهبدحاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس نماهنگی به مدیریت هنری میلاد هارونی و همراهی خوانندگان نوجوان در کشورهای عراق، سوریه و لبنان پخش می‌شود.

نماهنگ ۲ زبانه «پدر» به آهنگسازی میلاد هارونی و خوانندگی تعدادی از هنرمندان نوجوان در آستانه فرا رسیدن سالروز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس به تهیه کنندگی مرکز هنری رسانه ای «رضوان» منتشر شد.

میلاد هارونی آهنگساز و مدیر هنری پروژه نماهنگ «پدر» درتوضیحات تکمیلی این اثر گفته است: این پروژه از آثار بسیار مهم و ارزشمندی در حوزه مقاومت و «جبهه مقاومت» است که بنده افتخارحضور در آن را به عنوان آهنگساز، مدیرهنری و امور مربوط به تولید داشته ام و قرار است به صورت همزمان در کشورهای عراق، سوریه و لبنان پخش شود.

وی افزود: این نماهنگ اثری ۲ زبانه است که از زبان نسل نوجوان انقلاب اسلامی در قالب سرود تلاش کرده تا ارادت خود را به شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس اعلام کند. فضایی که در برگیرنده حس و حالی ویژه از سوی این هنرمندان نوجوان است که به این دو شهید بزرگوار بیان داشته اند. فضایی که گویی سخنی از طرف یک فرزند با پدر است که دربرگیرنده مفاهیم مرتبط با مقاومت هم هست.

در نماهنگ ۲ زبانه «پدر» محمدعلی مغانی خواننده نوجوان بخش فارسی، سجاد حویزه نژاد – علیرضا شعاعی مفرد خواننده نوجوان عربی، گروه سرود «احلی من العسل» – گروه سرود «میعاد» به عنوان گروه کُر بخش فارسی، گروه سرود بین المللی «زهراییان» به عنوان گروه کُر عربی، علی فردوسی شاعر بخش فارسی، مرتضی حیدری آل کثیر شاعر بخش عربی، میلاد هارونی موسیقی – مدیر هنری و مدیر تولید، حسن اکبریان ارکستر زهی، هیراد نیکان نوازنده گیتار الکتریک، سامان داوری تدوین گروه اجرایی را تشکیل می دهند. این در حالی است که فاطمه منصف، علی اکبر فلاحی، مجید حسنی، حجت الاسلام وحید خزایی و سید پوریاعلوی از جمله افرادی هستند که به پاس همراهی آنها در این پروژه قدردانی شده است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه