رفتن به بالا
  • سه شنبه - 23 آذر 1400 - 09:43
  • کد خبر : ۱۰۰۴۰
  • چاپ خبر : برپایی پنجمین جشنواره ملی «فانوس»

برپایی پنجمین جشنواره ملی «فانوس»

به نقل از روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، محمود سزاوار رئیس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس گفت: پنجمین جشنواره ملی «فانوس» ویژه تولیدات هنری دفاع مقدس در بخش های متنوع هنرهای تجسمی، هنرهای نمایشی، موسیقی، سرود، فیلم، مستند، پویانمایی و برنامه های رادیویی برگزار می شود. وی […]

به نقل از روابط عمومی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، محمود سزاوار رئیس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس گفت: پنجمین جشنواره ملی «فانوس» ویژه تولیدات هنری دفاع مقدس در بخش های متنوع هنرهای تجسمی، هنرهای نمایشی، موسیقی، سرود، فیلم، مستند، پویانمایی و برنامه های رادیویی برگزار می شود.

وی افزود: آیین اختتامیه این مراسم روز چهارشنبه ۲۴ آذرماه در استان خراسان رضوی و در جوار بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا (علیه السلام) مشهد مقدس با حضور مسئولان کشوری و لشکری و استانی و هنرمندان برگزیده به میزبانی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان خراسان رضوی برگزار می شود.

رئیس سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس ادامه داد: ترویج و نشر فرهنگ و ارزش های دفاع مقدس، زنده نگه داشتن یاد شهدای عزیز و بیان حماسه های جاودان ایثارگران و رزمندگان در دوران دفاع مقدس از اهداف مهم ما در این جشنواره است.

سزاوار در پایان گفت: ۴ هزار و ۹۴۳ اثر در این دوره از جشنواره شرکت داشتند که بخش عمده آن آثار هنرمندان جوان کشور است که هرچند دوران دفاع مقدس را تجربه نکرده اند ولی الان در کنار پیشکسوتان این عرصه مقدس، پرچمدار و ادامه دهنده ترویج این فرهنگ متعالی حماسه، جهاد و مقاومت شدند که به طور جدی نیاز امروز و آینده ایران عزیز است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه