رفتن به بالا
  • سه شنبه - 16 آذر 1400 - 14:21
  • کد خبر : ۹۹۹۵
  • چاپ خبر : جلد سوم «ده قطعه برای دف» رونمایی می‌شود

جلد سوم «ده قطعه برای دف» رونمایی می‌شود

مراسم رونمایی از جلد سوم «ده قطعه برای دف» تالیف مهرداد کریم خاوری روز جمعه ۱۹ آذرماه از ساعت ۱۶ با حضور جمعی از هنرمندان در خانه موسیقی برگزار می‌شود. مهرداد کریم خاوری (مدرس و نوازنده دف) متولد سال ۱۳۴۷ در سنندج است. وی از سال ۱۳۶۱ تدریس دف را در تهران آغاز کرده و […]

مراسم رونمایی از جلد سوم «ده قطعه برای دف» تالیف مهرداد کریم خاوری روز جمعه ۱۹ آذرماه از ساعت ۱۶ با حضور جمعی از هنرمندان در خانه موسیقی برگزار می‌شود.

مهرداد کریم خاوری (مدرس و نوازنده دف) متولد سال ۱۳۴۷ در سنندج است. وی از سال ۱۳۶۱ تدریس دف را در تهران آغاز کرده و در سال ۱۳۷۲ با استاد محمدرضا لطفی آشنا شد و در آلبوم «یادواره نورعلی برومند» در کنار گروه شیدا به سرپرستی ایشان به هنرنمایی پرداخت. وی همچنین تدریس دف را در «مکتب خانه میرزا عبدالله» ادامه داد. کریم خاوری در سال ۱۳۷۴ با استاد مهدی کمالیان آشنا شد و در مدت کوتاهی از محضر وی بهره برد.

از دیگر آثار کریم‌خاوری می‌توان به آلبوم‌های «درحلقه سودای تو»، «حلقه هستی»، «حلقه مقام»، «حلقه رندان» و کتاب‌های «آیین دف نوازی ۲جلد»، «نوای دف» »، «ده قطعه برای دف (سه جلد)» و همچنین نوازندگی در آلبوم‌های «امیر کبیر» (به خوانندگی شهرام ناظری)، «دردی کشان»، «باز باران» و «خروش بحر» اشاره کرد.

مراسم رونمایی از سومین جلد کتاب «ده قطعه برای دف» اثر مهرداد کریم خاوری روز جمعه ۱۹ آذرماه از ساعت ۱۶ در خانه موسیقی ایران واقع در خیابان فاطمی غربی، نرسیده به جمالزاده پلاک ۲۷۰ برگزار می‌شود.

 

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه