رفتن به بالا
  • یکشنبه - 30 آبان 1400 - 14:38
  • کد خبر : ۹۹۰۵
  • چاپ خبر : «کنار من بمان» میلاد مهرآوا رونمایی شد

«کنار من بمان» میلاد مهرآوا رونمایی شد

به نقل از روابط عمومی این اثر، مراسم رونمایی از اولین آلبوم میلاد مهرآوا خواننده موسیقی ایرانی روز جمعه ۲۸ آبان با حضور عوامل اثر و هنرمندانی چون بابک رادمنش، رازمیک اوهانیان، مسعود فروتن، مهدی شمس نیکنام، حمید غلامعلی، فرهاد هراتی، احمد میرمعصومی، محمود منتظم صدیق، محمود نوذری، احسان نی زن، محمدرضا قاضی، محمدحسین تفرشی، داود منادی، علی دینه و بسیاری دیگر از هنرمندان […]

به نقل از روابط عمومی این اثر، مراسم رونمایی از اولین آلبوم میلاد مهرآوا خواننده موسیقی ایرانی روز جمعه ۲۸ آبان با حضور عوامل اثر و هنرمندانی چون بابک رادمنش، رازمیک اوهانیان، مسعود فروتن، مهدی شمس نیکنام، حمید غلامعلی، فرهاد هراتی، احمد میرمعصومی، محمود منتظم صدیق، محمود نوذری، احسان نی زن، محمدرضا قاضی، محمدحسین تفرشی، داود منادی، علی دینه و بسیاری دیگر از هنرمندان عرصه موسیقی و سینما برگزار شد.

در ابتدای این مراسم موزیک ویدئو قطعه «کنار من بمان» و «دلداده» از قطعات آلبوم پخش شد و سپس میلاد مهرآوا که سابقه همکاری با ارکستر سمفونیک تهران، ارکستر سمفونیک صدا و سیما و بسیاری ارکستر های خصوصی را داشته، درباره چگونگی شکل گیری این آلبوم گفت: من از کودکی با صدای سه‌تار برادرم به دنیای موسیقی علاقمند شدم. درواقع اولین جرقه‌های حضورم در موسیقی با صدای ساز او زده شد و بعدها با تشویق‌ها و حمایت‌هایش توانستم بعد از فارغ التحصیل شدن از دانشگاه به صورت حرفه‌ای در زمینه خوانندگی و نوازندگی فعالیت کنم.

وی ادامه داد: در سال‌هایی که با ارکستر سمفونیک صدا و سیما و ارکستر سمفونیک تهران همکاری داشتم، قطعات بسیاری برای خوانندگان مختلف در ژانرهای موسیقی کلاسیک و ایرانی ساخته و تنظیم کردم. از سال ۱۳۹۶ شروع به ساخت قطعاتی با صدای خودم کردم که از همان سال تا کنون بیش از ۱۶ قطعه منتشر کردم که آلبوم موسیقی «کنار من بمان» شامل قطعاتی جدید به همراه چند قطعه قدیمی با فضایی کاملاً متفاوت است. این آلبوم قرار بوده سال گذشته منتشر شود که به دلیل شیوع کرونا به امسال موکول شد.

این خواننده درباره قطعه «کنار من بمان» نیز گفت: یک شب به صورت اتفاقی ملودی را این کار را ساختم و تا صبح ترانه‌اش را بر اساس ملودی نوشتم و در مدت زمان یک هفته‌ای با پیانوی رضا تاجبخش، ویلنسل آتنا اشتیاقی و ویلن علیرضا دریایی کار را ضبط کردیم و با توجه به استقبالی که از این کار صورت گرفت، تصمیم به نامگذاری آلبوم با عنوان «کنار من بمان» گرفتم.

مهرآوا در ادامه با اشاره به دیگر فعالیت‌های موسیقایی خود گفت: از هم اکنون در حال برنامه ریزی برای کنسرت اسفندماه هستم که بتوانم قطعات این آلبوم و سایر قطعاتم را برای مخاطبانم اجرا کنیم. این امید را هم داریم مخاطبان با خرید آثار هنری از هنرمندان و مولفان اثر حمایت کنند. هدف من این است که ۴۰ درصد از عواید فروش این آلبوم را به بنیادهای حمایت از حقوق حیوانات اختصاص داده تا بتوانیم از این طریق همکاری هر چند کوچک با طرح عقیم سازی حیوانات که مدتی است در حال اجراست، داشته باشم.

در ادامه این مراسم بابک رادمنش آهنگساز برجسته موسیقی ایران نیز در سخنانی کوتاه گفت: صدای میلاد مهرآوا بسیار دلنشین و نو است و همانطور که صدایش دلنشین و خوب است، شخصیت بسیار خوبی هم دارد که امیدوارم آینده بسیار خوبی در انتظارش باشد.

در پایان میلاد مهرآوا دو قطعه از آلبوم «کنار من بمان» را به صورت زنده اجرا کرد و سپس با دعوت از هنرمندان روی صحنه ضمن قدردانی از حضورشان، جشن امضای آلبوم برگزار شد.

آلبوم موسیقی «کنار من بمان» شامل ۱۲ قطعه به نام‌های «کنار من بمان» با شعر، آهنگسازی و تنظیم میلاد مهرآوا و میکس و مسترینگ مسرور شیدایی، «باران» با شعری از پاشا، آهنگسازی میلاد مهرآوا، تنظیم و میکس و مسترینگ احمد میرمعصومی، «کوک» با شعری از نسرین قاآنی، آهنگسازی پیمان عدالت و ایمان یمینی و تنظیم و میکس و مسترینگ حمید اکبرزاده، «کجایی» با شعر عطار نیشابوری و آهنگسازی و تنظیم میلاد مهرآوا و میکس و مسترینگ مسرور شیدایی، «دلداده» با شعری از سعدی و آهنگسازی و تنظیم میلاد مهرآوا و میکس و مسترینگ مسرور شیدایی، «بی قرار» با شعر و آهنگسازی و تنظیم میلاد مهرآوا و میکس و مسترینگ مسرور شیدایی، «زیبای بی تکرار» با شعری از میلاد مهرآوا و آهنگسازی و تنظیم و میکس و مسترینگ علی دینه، «عاشقی» با شعری از صارم صبا، آهنگسازی هومن شعبانی و تنظیم حمید اکبرزاده و میکس و مسترینگ محمد فلاحی، «نگاه» با شعری از پاشا و آهنگسازی و تنظیم میلاد مهرآوا و میکس و مسترینگ علی دینه، «تصویر تو» با شعری از مهدی مختارزاده، آهنگسازی و تنظیم محمدرضا قاضی و میکس و مسترینگ مسرور شیدایی، «برگرد» با شعری از محدثه عراقی و آهنگسازی و تنظیم میلاد مهرآوا و میکس و مسترینگ مسرور شیدایی و ریمیکس کنار من بمان با شعر و آهنگسازی میلاد مهرآوا و تنظیم و میکس و مسترینگ علی دینه است.

احمد میرمعصومی، رضا تاجبخش و میلاد مهرآوا نوازندگان پیانو، احسان نی زن و علیرضا دریایی نوازندگان ویولن، محمدرضا قاضی نوازنده گیتار الکتریک، داوود منادی و آتنا اشتیاقی نوازندگان ویولنسل، عظیم روحانی نوازنده گیتار، بابک ریاحی پور نوازنده گیتار باس، سحر میرهاشمی نوازنده کاخن و محمود نوذری نوازنده سنتور میلاد مهرآوا را به عنوان خواننده همراهی کرده‌اند.

میلاد مهرآوا در زمینه آواز ایرانی از محضر حمیدرضا نوربخش، در زمینه آواز کلاسیک و تئوری موسیقی از محضر مهدی شمس نیکنام و در زمینه آهنگسازی و تئوری از محضر مصطفی کمال پورتراب بهره برده است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه