رفتن به بالا
  • شنبه - 29 آبان 1400 - 13:11
  • کد خبر : ۹۸۸۰
  • چاپ خبر : همایش «از دف تا کردستان» برگزار می شود

همایش «از دف تا کردستان» برگزار می شود

همایش پژوهشی «از دف تا کردستان» و مراسم رونمایی از کتاب حامد سهرابی از نوازندگان دف ساعت ۱۵ روز پنجشنبه چهارم آذر با حضور علاقه مندان و پژوهشگران با همکاری یک موسسه فرهنگی هنری و موسسه بین المللی اکو در سالن دیپلماتیک این مجموعه برگزار خواهد شد. سرور بختی رییس موسسه اکو، شهاب قاسمی مدیر […]

همایش پژوهشی «از دف تا کردستان» و مراسم رونمایی از کتاب حامد سهرابی از نوازندگان دف ساعت ۱۵ روز پنجشنبه چهارم آذر با حضور علاقه مندان و پژوهشگران با همکاری یک موسسه فرهنگی هنری و موسسه بین المللی اکو در سالن دیپلماتیک این مجموعه برگزار خواهد شد.

سرور بختی رییس موسسه اکو، شهاب قاسمی مدیر مسئول یک مجموعه فرهنگی، حسین صفامنش نوازنده دف، مهدی غلامی نوازنده دف و دبیر جشنواره سراسری تک نوازان دف، رضا دربندی نوازنده و مدرس دف نوازی، حامد سهرابی نوازنده و پژوهشگر موسیقی از جمله افرادی هستند که در این برنامه سخنرانی می کنند.

علاءالدین یاسینی و منصور مرادی از جمله هنرمندان پیشکسوتی هستند که در این برنامه به اجرای برنامه می پردازند. ضمن اینکه در این اجرا محمد مرادی، متین یاسینی و ماهان یاسینی این هنرمندان را همراهی می کنند.

حامد سهرابی نوازنده و پژوهشگر نیز در بخش دیگری از برنامه رونمایی به خوانندگی آیدین شیخ قطعاتی را پیش روی مخاطبان قرار می دهند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه