رفتن به بالا
  • شنبه - 29 آبان 1400 - 13:21
  • کد خبر : ۹۸۸۷
  • چاپ خبر : برگزاری نشست «ترانه آواز» در فرهنگسرای سرو

برگزاری نشست «ترانه آواز» در فرهنگسرای سرو

شصت و سومین نشست نقد و بررسی «ترانه آواز» با حضور چنگیز حبیبیان و سید حسین متولیان در فرهنگسرای سرو برگزار می‌شود. به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای سرو؛ شصت و سومین نشست نقد و بررسی ترانه با عنوان «ترانه آواز» با حضور کارشناسان موسیقی، ترانه و چهره‌های نام‌آشنای این عرصه برگزار می‌کند. این نشست […]

شصت و سومین نشست نقد و بررسی «ترانه آواز» با حضور چنگیز حبیبیان و سید حسین متولیان در فرهنگسرای سرو برگزار می‌شود.

به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای سرو؛ شصت و سومین نشست نقد و بررسی ترانه با عنوان «ترانه آواز» با حضور کارشناسان موسیقی، ترانه و چهره‌های نام‌آشنای این عرصه برگزار می‌کند.

این نشست با حضور چهره‌هایی نظیر اسد سبزی، امید استیفا و مینا آقازاده وکارشناسان موسیقی محمدرضا عقیلی و چنگیز حبیبیان، کارشناسان ترانه سید حسین متولیان و مجید افشاری و سجاد عزیزی آرام کارشناس و مجری برگزار می‌شود.

براساس این گزارش، محفل «ترانه آواز» روز یکشنبه ۳۰ آبان ماه از ساعت ۱۷ با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در فرهنگسرای سرو برگزار می‌شود. ورود برای عموم آزاد است.

علاقمندان برای حضور در این نشست می‌توانند به فرهنگسرای سرو واقع در خیابان ولی عصر (عج)، ضلع شمالی پارک ساعی، کوچه ساعی دوم مراجعه کنند و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلفن گویای ۸۸۸۸۱۸۷۹ تماس حاصل نمایند.

 

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه