رفتن به بالا
  • یکشنبه - 23 آبان 1400 - 15:13
  • کد خبر : ۹۸۰۳
  • چاپ خبر : سالار عقیلی با «خانه تنهایی» می‌آید

سالار عقیلی با «خانه تنهایی» می‌آید

به نقل روابط عمومی حوزه هنری، سعید فرجپوری و سالار عقیلی که طی سال‌های اخیر همکاری‌های متعددی در قالب کنسرت و یا تولید آلبوم داشتند، جدیدترین کار مشترک‌شان را به زودی از سوی مرکز موسیقی حوزه هنری منتشر خواهند کرد. در این اثر که «خانه تنهایی» نام دارد؛ قطعاتی چون «گریه پنهان» در مایه شوشتری با شعری از شهریار، […]

به نقل روابط عمومی حوزه هنری، سعید فرجپوری و سالار عقیلی که طی سال‌های اخیر همکاری‌های متعددی در قالب کنسرت و یا تولید آلبوم داشتند، جدیدترین کار مشترک‌شان را به زودی از سوی مرکز موسیقی حوزه هنری منتشر خواهند کرد.

در این اثر که «خانه تنهایی» نام دارد؛ قطعاتی چون «گریه پنهان» در مایه شوشتری با شعری از شهریار، «نگاه آشنا» در دستگاه همایون با شعری از حافظ، «ساز و آواز» در مایه شوشتری با شعری از رهی معیری، «حرف بزن» در گوشه بیداد با شعری از محمدعلی بهمنی، «خانه تنهایی» در مایه افشاری با شعری از سایه، «یار من» در مایه افشاری با شعری از مولانا در کنار تک نوازی کمانچه سعید فرجپوری به چشم می‌خورد.

سعید فرجپوری و سالار عقیلی طی سال‌های اخیر همکاری‌های بیشماری را در قالب کنسرت و آلبوم داشته‌اند که از آن جمله می‌توان به اجرا در داخل و خارج از کشور با گروه دستان و آلبوم‌هایی چون میخانه خاموش، دریای بی پایان اشاره کرد.

آلبوم موسیقی «افسانه روزگار» از این هنرمند چندی پیش توسط مرکز موسیقی منتشر شده است.

پیش فروش آلبوم «خانه تنهایی» هم اکنون در پلتفرم‌های داخلی آغاز شده و علاقمندان می‌توانند هفته آینده آلبوم فیزیکی را از مراکز معتبر تهیه کنند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه