رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 19 آبان 1400 - 14:03
  • کد خبر : ۹۷۹۲
  • چاپ خبر : حمید بهروزی‌نیا مطرح کرد؛ «افرا» متولد شد

حمید بهروزی‌نیا مطرح کرد؛ «افرا» متولد شد

به نقل از روابط عمومی گروه «افرا»، حمید بهروزی‌نیا از انتشار قطعه جدید گروه «افرا» با عنوان «نارون» خبر داد. این آهنگساز و نوازنده تار و سه تار گفت: گروه «افرا» پاییز امسال با تمرکز بر اشاعه موسیقی ایرانی از طریق آثار صوتی و اجرای کنسرت تشکیل شده است که فعالیت این گروه شامل قطعات […]

به نقل از روابط عمومی گروه «افرا»، حمید بهروزی‌نیا از انتشار قطعه جدید گروه «افرا» با عنوان «نارون» خبر داد.

این آهنگساز و نوازنده تار و سه تار گفت: گروه «افرا» پاییز امسال با تمرکز بر اشاعه موسیقی ایرانی از طریق آثار صوتی و اجرای کنسرت تشکیل شده است که فعالیت این گروه شامل قطعات با کلام و بی کلام می‌شود.

این آهنگساز در ادامه بیان کرد: سرپرستی گروه به عهده حسین بهروزی نیا است که سال‌ها تجربه کنسرت در فستیوال‌ها و کشورهای مختلف، اجرا با بهترین خوانندگان مرد و زن از جمله استاد محمدرضا شجریان دارد و از اعضای اصلی گروه دستان بوده است.

این نوازنده افزود: اعضای اصلی و ثابت این گروه احسان مطوری و مسلم علی پور هستند که هر کدام از این هنرمندان جوانان بسیار با تجربه و دارای کارنامه‌ای درخشان هستند و من به عنوان نوازنده و عضو اصلی با این گروه همکاری می‌کنم. اولین قطعه رسمی این گروه با عنوان «ناروَن» به زودی در تمامی پلتفرم‌های دیجیتال پخش می‌شود. همچنین آهنگسازی این قطعه به عهده من بوده است و تنظیم اثر توسط گروه «افرا» انجام شده است.

وی در پایان گفت: این اثر بی کلام و در آواز اصفهان است و اولین کار رسمی گروه «افرا» است. در این اثر حسین بهروزی نیا نوازنده بربط، احسان مطوری نوازنده سنتور، مسلم علیپور نوازنده کمانچه هستند و اجرای سازهای کوبه‌ای به عهده نوازنده میهمان این گروه حمیدرضا یوسفی است. همچنین نوازندگی تار به عهده من بوده است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه