رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 12 آبان 1400 - 12:57
  • کد خبر : ۹۷۲۰
  • چاپ خبر : رونمایی پوستر نخستین جشنواره ملی «نوای مهر»

رونمایی پوستر نخستین جشنواره ملی «نوای مهر»

پوستر نخستین جشنواره ملی «نوای مهر» و همچنین فیلم مستند «بلوتک» با حضور معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی شد. سید مرتضی حسینی (مدیرکل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران )درباره برگزاری نخستین جشنواره ملی سرود «نوای مهر» (ایثار) گفت: نخستین جشنواره […]

پوستر نخستین جشنواره ملی «نوای مهر» و همچنین فیلم مستند «بلوتک» با حضور معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی شد.

سید مرتضی حسینی (مدیرکل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران )درباره برگزاری نخستین جشنواره ملی سرود «نوای مهر» (ایثار) گفت: نخستین جشنواره ملی سرود «نوای مهر» با مشارکت و همراهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت آموزش و پرورش، کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، کانون پرورش فکر کودکان و نوجوانان، مرکز آفرینش‌های هنری بسیج و با موضوعیت گسترش فرهنگ مهرورزی، ایثار و از خودگذشتگی در سطح جامعه و تولید محتوای فرهنگی و هنری در این زمینه، برگزار شد.

وی ادامه داد: در این راستا و در روز سه‌شنبه ۱۱ آبان مراسم رونمایی از پوستر جشنواره با حضور سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و علیرضا کاظمی سرپرست وزارت آموزش و پرورش برگزار شد.

حسینی یادآور شد: همچنین در این مراسم فیلم مستند «بلوتک» که به مناسبت چهلمین روز شهادت شهید لندی و توسط گروه تلویزیونی شاهد و مرکز صدا و سیمای استان خوزستان تولیده شده نیز رونمایی شد.

مراسم رونمایی از پوستر جشنواره ملی سرود «نوای مهر» و فیلم مستند «بلوتک» ساعت ۱۹ روز سه‌شنبه ۱۱ آبان در تالار غدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب، برگزار شد.

 

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه