رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 12 آبان 1400 - 13:31
  • کد خبر : ۹۷۳۹
  • چاپ خبر : به آهنگسازی امیر صدیقیان؛ آلبوم موسیقی یک نمایش شنیدنی شد

به آهنگسازی امیر صدیقیان؛ آلبوم موسیقی یک نمایش شنیدنی شد

امیر صدیقیان آهنگساز و نوازنده موسیقی که طی سال‌های اخیر در حوزه ساخت موسیقی برای آثار نمایشی نیز فعالیت دارد، با اشاره به انتشار تازه‌ترین آلبوم موسیقایی‌اش توضیح داد: طبق برنامه‌ریزی‌هایی که در این چند ماه داشتم تصمیم گرفتم موسیقی یکی از آثار نمایشی که در آن به‌عنوان آهنگساز حضور داشتم را منتشر کنم که […]

امیر صدیقیان آهنگساز و نوازنده موسیقی که طی سال‌های اخیر در حوزه ساخت موسیقی برای آثار نمایشی نیز فعالیت دارد، با اشاره به انتشار تازه‌ترین آلبوم موسیقایی‌اش توضیح داد: طبق برنامه‌ریزی‌هایی که در این چند ماه داشتم تصمیم گرفتم موسیقی یکی از آثار نمایشی که در آن به‌عنوان آهنگساز حضور داشتم را منتشر کنم که بر آن اساس اخیراً آلبوم موسیقی نمایش «محفل بی‌عاری» به کارگردانی سیاوش بهادری راد را منتشر کرده‌ام.

وی ادامه داد: این آلبوم برای من دربرگیرنده ویژگی‌های موسیقایی بود که دوست داشتم آن را با طیف بیشتری از مخاطبان به اشتراک بگذارم و امیدوارم فضایی که برای این کار طراحی کردم و خوشبختانه با استقبال تماشاگران این نمایش هم مواجه شد، بتواند در قالب طیف گسترده‌تری از مخاطبان عرضه شده و با طیف بیشتری از سلیقه‌ها روبه‌رو شود.

این هنرمند که علاوه‌بر آهنگسازی در حوزه‌های نوازندگی از جمله سازهای الکترونیک، کوبه‌ای و افکتیو به فعالیت مشغول است، افزود: آنچه برای این آلبوم مد نظرم بوده، تلاش برای تلفیق موسیقی الکترونیک و سازهای ایرانی است که امیدوارم بتواند دربرگیرنده تولید موسیقی متفاوت و کمتر شنیده‌ای شده باشد. به هر حال این آلبوم یکی از اولین تجربه‌های من در حوزه انتشار آثار موسیقایی مرتبط با حوزه تئاتر است که امیدوارم بتوانم آن را ادامه دهم. البته آلبوم دیگری به نام «اسرافیل» هم در دست انتشار دارم که به زودی درباره جزییات آن خبررسانی می‌کنم.

امیر صدیقیان آهنگساز و نوازنده سازهای الکترونیک، کوبه‌ای و افکتیو پیش از این برای نمایش‌های «افسانه ببر» به کارگردانی هادی عامل و «ابلوموف» به کارگردانی سیاوش بهادری راد نامزد دریافت جایزه در دو دوره جشنواره تئاتر فجر شده بود.

ساخت موسیقی برای فیلم‌ها و آثار نمایشی چون «واداشته»، «نیم»، «درباره سکوت»، «پنچرگیری»، «مشتری»، «محفل بی عاری» به کارگردانی سیاوش بهادری راد، «گل» به کارگردانی یاسر خاسب، «آراتوریو» به کارگردانی ولادمیر استانیفسکی، «بوقلمون» به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور، «افسانه ببر» به کارگردانی هادی عامل، «مضحکه شبیه قتل» به کارگردانی حسین کیانی و «طپانچه خانم» به کارگردانی شهاب‌الدین حسین‌پور، از دیگر فعالیت‌های این آهنگساز است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه