رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 5 آبان 1400 - 17:42
  • کد خبر : ۹۶۴۳
  • چاپ خبر : آواز رفاقت در قاب عکس کهنه

آواز رفاقت در قاب عکس کهنه

آلبوم «قاب عکس کهنه» با آهنگسازی بهنام ارجمندی و خوانندگی علیرضا وکیلی‌منش روانه بازار شد. در این آلبوم از  سروده‌های هوشنگ ابتهاج و مصطفی طالبی بهره گرفته شده است. این اثر به نوعی ادای دین این هنرمندان به مصطفی طالبی، شاعر بیجاری است. «بهنام ارجمندی» (آهنگساز این آلبوم) درباره‌ی این اثر گفت: «این مجموعه حاوی  […]

آلبوم «قاب عکس کهنه» با آهنگسازی بهنام ارجمندی و خوانندگی علیرضا وکیلی‌منش روانه بازار شد. در این آلبوم از  سروده‌های هوشنگ ابتهاج و مصطفی طالبی بهره گرفته شده است. این اثر به نوعی ادای دین این هنرمندان به مصطفی طالبی، شاعر بیجاری است.

«بهنام ارجمندی» (آهنگساز این آلبوم) درباره‌ی این اثر گفت: «این مجموعه حاوی  9 قطعه ‌در سبک موسیقی سنتی ایرانی است.

فرهاد اصلانی، بازیگر سینما نیز در مراسم رونمایی از این آلبوم از زنده یاد مصطفی طالبی شاعر 6 قطعه این اثر یاد کرد و گفت: «چهار سال پیش مصطفی را به شکل ناگهانی از دست دادیم. او انسانی تاثیرگذار و‌ شاعری جسور بود. به گفته او مصطفی طالبی در زمان حیاتش هیچ وقت حاضر به چاپ اشعارش نشد.»‌

‌‌بهنام ارجمندی (عود و سه‌تار)، علیرضا دریایی (کمانچه و ویولا)، آتنا اشتیاقی (ویولنسل) و حمید قنبری (تنبک و بندیر) ‌ نوازندگان این اثر را تشکیل می دهند.

‌آلبوم قاب عکس کهنه ‌ محصول موسسه ساز و آواز کویر است و تهیه کنندگی آن را محمد باقر فرحی به عهده داشته است.‌ هنر دوستان می توانند آن را از فروشگاه های معتبر آثار هنری تهیه کنند.

منبع: موسیقی ما

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه