رفتن به بالا
  • یکشنبه - 18 مهر 1400 - 08:26
  • کد خبر : ۹۲۲۶
  • چاپ خبر : بیمه بنده را «دولت» داد و «خانه موسیقی» آن را باطل کرد!
محمد معتمدی:

بیمه بنده را «دولت» داد و «خانه موسیقی» آن را باطل کرد!

محمدمعتمدی خواننده موسیقی ایرانی می‌گوید: اگر دولت چیزی به نام «حق بیمه» برای هنرمندان موسیقی قائل است چرا این حق باید به نهادی واگذار شود که بسیاری از اهالی موسیقی مثل خود بنده علاقه‌ای به عضویت در آن ندارند؟ محمد معتمدی با انتشار یادداشتی نسبت به وضعیت بیمه خود و عملکرد صندوق اعتباری هنر و […]

محمدمعتمدی خواننده موسیقی ایرانی می‌گوید: اگر دولت چیزی به نام «حق بیمه» برای هنرمندان موسیقی قائل است چرا این حق باید به نهادی واگذار شود که بسیاری از اهالی موسیقی مثل خود بنده علاقه‌ای به عضویت در آن ندارند؟

محمد معتمدی با انتشار یادداشتی نسبت به وضعیت بیمه خود و عملکرد صندوق اعتباری هنر و خانه موسیقی انتقاد کرد.

محمد معتمدی نوشته است:

«اینجانب پس از حدود بیست و چهار سال که از اولین اجرای حرفه‌ای و صحنه‌ایم می‌گذرد، از هرنوع بیمه و بازنشستگی و امثال آن محروم هستم. خودم، فرزندم و خانواده‌ام.

بیمه بنده را «دولت» داد و «خانه موسیقی» آن را باطل کرد! چون واسطه بین من و دولت بود و به دلایلی که خود عزیزان می‌دانند دلشان نخواست به بنده بیمه تعلق بگیرد. بنده هم اعتراضی به خانه محترم موسیقی ندارم. سوال بنده از دولت است.

اگر دولت چیزی به نام «حق بیمه» برای هنرمندان موسیقی قائل است چرا این حق باید به نهادی واگذار شود که بسیاری از اهالی موسیقی مثل خود بنده علاقه‌ای به عضویت در آن ندارند؟ مطالبه ما از مدیریت جدید، اصلاح ساختارهای فرسوده، رانت آفرین و ناکارآمد است. لطفا هنرمندان مستقل از این مطالبه حمایت بفرمایید.»

 

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه