رفتن به بالا
  • سه شنبه - 13 مهر 1400 - 15:49
  • کد خبر : ۹۱۶۱
  • چاپ خبر : سه آلبوم موسیقی کانون آماده انتشار می‌شوند

سه آلبوم موسیقی کانون آماده انتشار می‌شوند

در آستانه هفته ملی کودک، محمدرضا کریمی صارمی معاون تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مطرح کرد: به تازگی سه آلبوم موسیقی را به پایان رساندیم و مراحل پایانی روی جلد و کار‌های گرافیکی آن درحال تکمیل است که به زودی تکثیر و توزیع می‌شود. این سه مجموعه اقتباسی از اشعار کتاب‌های کانون است […]

در آستانه هفته ملی کودک، محمدرضا کریمی صارمی معاون تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مطرح کرد: به تازگی سه آلبوم موسیقی را به پایان رساندیم و مراحل پایانی روی جلد و کار‌های گرافیکی آن درحال تکمیل است که به زودی تکثیر و توزیع می‌شود. این سه مجموعه اقتباسی از اشعار کتاب‌های کانون است که صابر جعفری با انتخاب از بین بیش از ۱۲۰۰ عنوان از کتاب‌های کانون استخراج و روی آن کار کرده است.

وی افزود:‌ همچنین در حوزه موسیقی ردیف دستگاهی ایرانی کاری را در دست اقدام داریم. در قسمت موسیقی نواحی، مجموعه شش سی‌دی «کوراوغلو» را سال‌های قبل گردآوری کردیم که امید است بتوان در این روزها تولید و منتشر کنیم و اگر منابع مالی آن تامین شود امیدواریم بتوانیم روزی فیلم آن را نیز تولید کنیم.

کریمی در پایان خاطر نشان کرد:‌ درحال دیجیتال کردن آثار تولیدی قدیمی کانون هستیم و بازنشر آثار گذشته را در دست اقدام داریم. درِ کانون همیشه به روی اساتید و صاحب‌نظران برای همکاری باز است و منتظر ایده‌ها و طرح‌های درخشان هستیم.

 

منبع: ایکنا

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه