رفتن به بالا
  • دوشنبه - 12 مهر 1400 - 10:35
  • کد خبر : ۹۱۴۰
  • چاپ خبر : روایت دغدغه‌های یک آهنگساز؛ برای «اسحاق» برنامه‌های ویژه‌ای داریم

روایت دغدغه‌های یک آهنگساز؛ برای «اسحاق» برنامه‌های ویژه‌ای داریم

یکی از آهنگسازان کشورمان در تشریح تازه‌ترین فعالیت‌های موسیقایی‌اش از تولید یک اثر ویژه با محوریت مرحوم اسحاق انور خواننده، آهنگساز و ترانه سرای فقید خبر داد. امیر بهزاد آهنگساز ضمن اشاره به تازه‌ترین فعالیت‌هایش در عرصه موسیقی توضیح داد: طی روزهای اخیر علاوه بر اینکه به شدت درگیر چند پروژه تصویری در حوزه‌های مختلف […]

یکی از آهنگسازان کشورمان در تشریح تازه‌ترین فعالیت‌های موسیقایی‌اش از تولید یک اثر ویژه با محوریت مرحوم اسحاق انور خواننده، آهنگساز و ترانه سرای فقید خبر داد.

امیر بهزاد آهنگساز ضمن اشاره به تازه‌ترین فعالیت‌هایش در عرصه موسیقی توضیح داد: طی روزهای اخیر علاوه بر اینکه به شدت درگیر چند پروژه تصویری در حوزه‌های مختلف هستم اما همچنان روی تولید چند اثر ویژه موسیقایی با تمرکز روی آثار مرحوم اسحاق انور کار می‌کنیم و امیدوارم شرایط به گونه‌ای ترتیب داده شود که بتوانیم کار را به مرحله انتشار برسانیم.

وی افزود: در سال‌های اخیر من و دیگر دوست هنرمندم نوید نیکبخت با تشکیل گروه موسیقی «مانو» تلاش کردیم تا تجربه‌های متفاوتی را در حوزه موسیقی اجرایی کنیم. به همین منظور و با توجه به شناختی که روی فعالیت‌های مرحوم اسحاق انور در قالب همکاری‌های گذشته صورت گرفته بود، تلاش شد تا در ابتدا، کار روی آثار این خواننده استثنائی کشورمان آغاز کنیم که آثاری چون «سرمست» با شعر و صدای این خواننده از جمله این تجربه‌هاست.

این آهنگساز بیان کرد: اسحاق انور به معنا و مفهوم مطلق کلمه یکی از هنرمندان متفاوت موسیقی کشورمان بود که خیلی دیر متوجه توانمندی‌های او در عرصه‌های مختلف آهنگسازی، ترانه سرایی و خوانندگی شدیم. او از جمله هنرمندانی بود که با تواضع مثال‌زدنی و خلاقیت‌های منحصر به فردی که در عرصه موسیقی داشت سر منشا خدمات بسیار ارزشمندی در حوزه موسیقی شد که اهالی موسیقی و آن دسته از افرادی که با وی ارتباط نزدیک تری داشتند خوب می‌دانند که من از چه هنرمندی و با چه ویژگی‌هایی صحبت می‌کنم.

وی با اشاره به ویژگی‌های اخلاقی و فنی مرحوم اسحاق انور که تیرماه سال ۱۳۹۸ دار فانی را وداع گفت، توضیح داد: طی سال‌های گذشته پیرو همکاری‌هایی که با مرحوم انور داشتیم بنده موفق به گردآوردی و تدوین فعالیت‌ها و آثاری از این هنرمند شریف موسیقی شدم که می‌تواند دربرگیرنده تولید آثار متفاوتی در عرصه موسیقی باشد که بتوانیم به همراه تعدادی دیگر از دوستان بهتر و موثرتر به جامعه موسیقی ایران معرفی کنیم. ما حتی تصمیم داشتیم پروژه بسیار متفاوتی را با محوریت او انجام دهیم که همه این‌ها مبتنی بر تمرکزی است که باید به زودی اتفاق بیفتد.

بهزاد اضافه کرد: به هر حال آنچه هم اکنون برای من بسیار مهم است، به ثمر رساندن چند پروژه با محوریت آثار اسحاق انور است که به زودی جزییات آن را اعلام خواهد کرد. این در حالی است که من به همراه نوید نیکبخت دو کار دیگر هم برای این خواننده انجام دادیم که امیدوارم بتوانیم آنها را به نتیجه برسانیم.

منبع: مهر

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه