رفتن به بالا
  • یکشنبه - 4 مهر 1400 - 15:06
  • کد خبر : ۸۹۵۸
  • چاپ خبر : قطعه پاییز از شبِ رویایی محمد سلیمانی منتشر شد

قطعه پاییز از شبِ رویایی محمد سلیمانی منتشر شد

محمد سلیمانی، خواننده پاپ-کلاسیک تازه‌ترین آهنگ خود «پاییز» را به مناسبت فرارسیدن این فصل تقدیم به کسانی کرد که در ایام کرونا عزیز خود را از دست داده‌اند. قطعه «پاییز» با ترانه‌ای از شهاب شهرزاد و آهنگسازی مرتضی لطفی اجرا شده و تنظیم، ضبط، میکس و مسترینگ آن را هم مهدی خیرخواهی انجام داده است. […]

محمد سلیمانی، خواننده پاپ-کلاسیک تازه‌ترین آهنگ خود «پاییز» را به مناسبت فرارسیدن این فصل تقدیم به کسانی کرد که در ایام کرونا عزیز خود را از دست داده‌اند.

قطعه «پاییز» با ترانه‌ای از شهاب شهرزاد و آهنگسازی مرتضی لطفی اجرا شده و تنظیم، ضبط، میکس و مسترینگ آن را هم مهدی خیرخواهی انجام داده است. این قطعه پاپ-کلاسیک یکی از قطعات آلبوم «شب رویایی» از سلیمانی است که مجوز دارد و آماده انتشار است.

آلبوم «شب رویایی» با صدای محمد سلیمانی و عمده ترانه‌هایی از شهاب شهرزاد به زودی روانه بازار موسیقی می‌شود. «دیوونه از قفس پرید»، «جنگ سوم جهانی»، «مرد برفی»، «شب رویایی»، «برگ‌ریزون» (پاییز) و… برخی از قطعات آلبوم «شب رویایی» هستند که از سوی شرکت آوای حنانه مجوز انتشار گرفته و منتشر می‌شود.

سلیمانی پیش از این خواننده گروه کر بوده و اجراهایی به آهنگسازی بابک ربوخه و خوانندگی احمد عاشورپور در تالار وحدت و فرهنگسرای نیاوران داشته است.

 

منبع: همشهری آنلاین

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه