رفتن به بالا
  • شنبه - 3 مهر 1400 - 13:35
  • کد خبر : ۸۹۰۸
  • چاپ خبر : نخستین یادنامه ملی دانشجویی «دفاع مقدس» برگزار می‌شود

نخستین یادنامه ملی دانشجویی «دفاع مقدس» برگزار می‌شود

واحد کانون‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی و مذهبی دانشگاه علامه طباطبایی با همکاری کانون تئاتر، کانون فیلم و عکس، کانون گویندگی و کانون موسیقی این دانشگاه، نخستین یادنامه ملی دانشجویی «دفاع مقدس» را برگزار می کند. این یادنامه با هدف “بازخوانی ارزش‌های جنگ تحمیلی در بسترهای خلاق هنری”، “توجه به رویکرد و خوانش‌های امروزی از ادبیات […]

واحد کانون‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی و مذهبی دانشگاه علامه طباطبایی با همکاری کانون تئاتر، کانون فیلم و عکس، کانون گویندگی و کانون موسیقی این دانشگاه، نخستین یادنامه ملی دانشجویی «دفاع مقدس» را برگزار می کند.

این یادنامه با هدف “بازخوانی ارزش‌های جنگ تحمیلی در بسترهای خلاق هنری”، “توجه به رویکرد و خوانش‌های امروزی از ادبیات مقاومت” و “تلاش برای به رسمیت‌شناختن صداهای تازه از واقعه جنگ با رویکرد صلح” در ‌بخش‌های: ‌فیلم کوتاه (بین ۵ تا ۳۰ دقیقه)، موسیقی (بدون محدودیت در قالب، گونه و زمان اثر)، نمایشنامه‌خوانی (بین ۳۰ تا ۹۰ دقیقه) و  پادکست (حداقل ۵ و حداکثر ۶۰)  برگزار می‌شود.

این جشنواره مختص دانشجویان فعلی تمام مراکز آموزش عالی کشور (دانشگاه‌های دولتی، آزاد و غیرانتفاعی) در همه مقاطع تحصیلی است و ‌همه آثار صوتی باید در فرمت MP۳ و آثار تصویری در فرمت MP۴ به دبیرخانه ارسال شوند.

همچنین به ضمیمه همه آثار، در قالب یک فایل ورد، تمامی عوامل تولیدکننده اثر همراه مشخصات فردی و تحصیلی پیوست شود و ‌هر فرد، با حداکثر دو اثر در هر بخش می‌تواند شرکت کند.

مخاطبان می توانند آثار خورد را تا ۳۰ مهرماه به دبیرخانه جشنواره به آدرس @gmail.comkanoonatu3 ارسال کنند که آیین پایانی و اعلام برگزیدگان جشنواره از ۱۹ تا ۲۴ آبان همزمان با «نخستین هفته فرهنگ دانشگاه علامه طباطبایی» برگزار خواهد شد.

 علاقه مندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره ۰۲۱۴۸۳۹۳۵۱۷ و ‌شناسنه های kanoonha_festival@ و  kanoonha_atu@ در ارتباط باشند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه