رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 1 مهر 1400 - 12:37
  • کد خبر : ۸۸۱۸
  • چاپ خبر : انتشار تولد «خیال آبی» در روزهای آخر تابستان

انتشار تولد «خیال آبی» در روزهای آخر تابستان

امیررضا هراوی از خوانندگان جوان موسیقی کشورمان که طی ماه‌های گذشته با انتشار آلبوم «صبح خیال‌انگیز» به فعالیت حرفه‌ای در این عرصه مشغول شده، ضمن اشاره به تازه‌ترین فعالیت‌های خود در عرصه موسیقی از انتشار تک آهنگ «خیال آبی» طی روزهای گذشته خبر داد و گفت: قبل از تولید قطعه «خیال آبی»، مهم‌ترین نکته‌ای که […]

امیررضا هراوی از خوانندگان جوان موسیقی کشورمان که طی ماه‌های گذشته با انتشار آلبوم «صبح خیال‌انگیز» به فعالیت حرفه‌ای در این عرصه مشغول شده، ضمن اشاره به تازه‌ترین فعالیت‌های خود در عرصه موسیقی از انتشار تک آهنگ «خیال آبی» طی روزهای گذشته خبر داد و گفت: قبل از تولید قطعه «خیال آبی»، مهم‌ترین نکته‌ای که همراه با دوست هنرمندم فریدون بهرامی هفته‌ها درباره آن رایزنی کردیم تلاش برای تولید اثری روان با محوریت موسیقی پاپ بود که بتواند دربرگیرنده عناصر جدی موسیقی هم باشد.

وی افزود: بر همین اساس برای انتخاب ترانه اثر هم تولید کاری مدنظر بود که هم دربرگیرنده مولفه‌های جدی موسیقی و شعر باشد هم با شرایط امروز نزدیک باشد. در این چارچوب تلاشم، استفاده از بهترین محدوده صدایی خودم به عنوان خواننده برای بیان و اجرای درست مفاهیم ترانه بود. شرایطی که امیدوارم مخاطبان و شنوندگان نیز از آن راضی باشند و بتوانند از آن لذت ببرند.

هراوی درباره جزییات این اثر توضیح داد: فریدون بهرامی موسیقی و تنظیم، امیر معینی شاعر، کاوه عابدین میکس و مستر، پدرام فریوسفی (ارکستر زهی) عوامل اجرایی قطعه «خیال آبی» با مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را تشکیل می‌دهند.

امیررضا هراوی از جمله خوانندگان جوان موسیقی ایرانی است که فراگیری آواز ایرانی را از سن چهارده سالگی آغاز کرد. وی طی این سال‌ها در محضر استادانی چون محمدرضا لطفی، علی اصغر شاهزیدی، محمود گلپایگانی، محمد گلریز، علیرضا قربانی به آموختن شیوه‌های مختلف آواز ایرانی پرداخت.

«صبح خیال‌انگیز» عنوان آلبومی به خوانندگی امیررضا هراوی و همراهی تعدادی از هنرمندان صاحب نام موسیقی کشورمان است که چندی قبل به تهیه‌کنندگی محسن رجب‌پور پیش روی شنوندگان قرار گرفت. این خواننده آذرماه سال ۹۸ تک آهنگ «صبح خیال‌انگیز» به آهنگسازی مهیار علیزاده را منتشر کرده بود.

منبع: مهر

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه