رفتن به بالا
  • دوشنبه - 29 شهریور 1400 - 11:20
  • کد خبر : ۸۷۵۷
  • چاپ خبر : علیرضا افتخاری عضو موسسه هنرمندان پیشکسوت شد

علیرضا افتخاری عضو موسسه هنرمندان پیشکسوت شد

به نقل از موسسه هنرمندان پیشکسوت، در این جلسه که با حضور نیکنام حسینی پور مدیرعامل موسسه، مهدی افضلی رئیس هیات مدیره موسسه و مدیرعامل بنیاد رودکی، محسن علی اکبری تهیه کننده سینما و عضو هیات مدیره موسسه و ابوالفضل صادقی نژاد آهنگساز و موسیقیدان پیشکسوت عضو موسسه برگزار شد، علیرضا افتخاری به دغدغه‌های مختلف خود در دوران کرونا و مشکلات هنرمندان به ویژه در زمینه بیمه […]

به نقل از موسسه هنرمندان پیشکسوت، در این جلسه که با حضور نیکنام حسینی پور مدیرعامل موسسه، مهدی افضلی رئیس هیات مدیره موسسه و مدیرعامل بنیاد رودکی، محسن علی اکبری تهیه کننده سینما و عضو هیات مدیره موسسه و ابوالفضل صادقی نژاد آهنگساز و موسیقیدان پیشکسوت عضو موسسه برگزار شد، علیرضا افتخاری به دغدغه‌های مختلف خود در دوران کرونا و مشکلات هنرمندان به ویژه در زمینه بیمه آن‌ها اشاره کرد.

علیرضا افتخاری متولد ۱۳۳۷ در اصفهان است. این خواننده تاکنون بیش از هفتاد آلبوم موسیقی منتشر کرده‌ است و به سبب خوانندگی در مقام‌ها و سبک‌های مختلف موسیقی پاپ، تلفیقی و سنتی، با عنوان مرد هزارچهره موسیقی ایران از او یاد می‌شود.

درجه یک هنری علیرضا افتخاری در رشته آواز، ماه قبل از سوی شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران کشور به وی اعطا شد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه