رفتن به بالا
  • دوشنبه - 29 شهریور 1400 - 13:20
  • کد خبر : ۸۷۶۷
  • چاپ خبر : «شب نشینی»، اولین شو شبانه با محوریت موسیقی

«شب نشینی»، اولین شو شبانه با محوریت موسیقی

«شب نشینی» یک شو شبانه با محوریت موسیقی (night show) می باشد که با حضور هنرمندان موسیقی و اجرای زنده قطعات و ترانه ها فضای متفاوت و منحصر به فردی را برای خانواده های ایرانی در سراسر جهان پدید می آورد. اجرای این برنامه تلویزیونی بر عهده یکی از برترین هنرمندان و خواننده های با […]

«شب نشینی» یک شو شبانه با محوریت موسیقی (night show) می باشد که با حضور هنرمندان موسیقی و اجرای زنده قطعات و ترانه ها فضای متفاوت و منحصر به فردی را برای خانواده های ایرانی در سراسر جهان پدید می آورد.

اجرای این برنامه تلویزیونی بر عهده یکی از برترین هنرمندان و خواننده های با سابقه ایران است که عموم مردم نیز خاطرات بسیاری با ترانه های او داشته اند و در حین برنامه نیز به اجرای زنده قطعات و ترانه های موسیقی خود می پردازد.
این برنامه به صورت رایگان از طریق پلتفرم های گوناگون و شبکه تلویزیونی خانواده در دسترس عموم مردم قرار خواهد گرفت و پیش بینی می گردد هر قسمت آن چندین میلیون بازدیدکننده داشته باشد و رکورد تماشای برنامه های تلویزیونی را در اختیار خود قرار دهد.
شب نشینی برای اولین بار در فضای موسیقی و با چنین رویکردی توسط موسسه فرهنگی رسانه آرمانی برتر و به تهیه کنندگی داود منافی و مهرداد منافی تهیه و تولید می گردد که فصل اول آن بیش از 30 قسمت خواهد بود.
لازم به ذکر است هم اکنون این برنامه در مراحل پیش تولید و نصب دکور منحصر به فرد خود به سر می برد.

 

منبع: شنو

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه