رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 27 آذر 1399 - 11:58
  • کد خبر : ۸۵۹۵
  • چاپ خبر : دومین دوره کنسرت آنلاین ایرانی با حمایت دفتر موسیقی برگزار می‌شود

دومین دوره کنسرت آنلاین ایرانی با حمایت دفتر موسیقی برگزار می‌شود

دوره جدید کنسرت آنلاین موسیقی ایرانی از پنجشنبه ۲۷ آذر تا ۳۰ آذرماه در تالار رودکی در حالی برگزار می‌شود که این سالن هر شب میزبان دو اجرای مختلف خواهد بود.  به گزارش خبرآوا به نقل از روابط عمومی دفتر موسیقی دومین دوره کنسرت آنلاین موسیقی ایرانی با حمایت دفتر موسیقی معاونت امور هنری وزارت […]

دوره جدید کنسرت آنلاین موسیقی ایرانی از پنجشنبه ۲۷ آذر تا ۳۰ آذرماه در تالار رودکی در حالی برگزار می‌شود که این سالن هر شب میزبان دو اجرای مختلف خواهد بود.
 به گزارش خبرآوا به نقل از روابط عمومی دفتر موسیقی دومین دوره کنسرت آنلاین موسیقی ایرانی با حمایت دفتر موسیقی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد رودکی با اجراهای موسیقی سازی و بی‌کلام به مدت چهار شب برگزار می‌شود.
دوره جدید کنسرت آنلاین موسیقی ایرانی از ۲۷ تا ۳۰ آذرماه در سالن رودکی در حالی برگزار می‌شود که این سالن هر شب میزبان دو اجرای مختلف خواهد بود.
اولین دوره این کنسرت‌ها مرداد امسال با عنوان “کنسرت آنلاین موسیقی دستگاهی” طی پنج شب و به‌صورت باکلام برگزار شد.
در ادامه این گزارش اجراهای دومین دوره کنسرت آنلاین موسیقی ایرانی مرور شده‌اند.
شب اول
اولین اجرای آنلاین در روز پنجشنبه ۲۷ آذر از ساعت ۲۱ با اجرای ارژنگ سیفی زاده (تار و سه‌تار)، هوشمند عبادی (نی) و حمید قنبری (تنبک) پخش می‌شود و سپس از ساعت ۲۲ نیز اجرای دونوازی سامر حبیبی (کمانچه) و بهنام معصومی (تنبک) پخش خواهد شد.
شب دوم
همچنین در روز دوم یعنی جمعه ۲۸ آذر هم از ساعت ۲۱ اجرای گروهی به نوازندگی محمدرضا ابراهیمی (عود)، سردار سرمست (آکاردئون)، سهیل پیغمبری (کلارینت باس) و سینا خشک بیجاری (تنبک) پخش خواهد شد و بعد از آن از ساعت ۲۲ گروه دونوازی بهاره فیاضی (تار) و گوهرناز مسائلی (تنبک و دایره) روی صحنه خواهند رفت.
شب سوم
سومین روز این برنامه در روز شنبه ۲۹ آذر نیز اجرای عیسی غفاری (سه‌تار)، نوشین پاسدار (عود) و سهیل رزاقی (تنبک) از ساعت ۲۱ روی صحنه رفته و در ادامه گروهی دیگر به نوازندگی علی کاظمی (تار)، یاسمین شاه‌حسینی (عود) و شایان میرزایی (تنبک) از ساعت ۲۲ پخش خواهد شد.
شب چهارم
آخرین اجرای این دوره در روز یکشنبه ۳۰ آذرماه با اجرای حمید خوانساری (عود)، حمید کریمیان (عود) و بامداد ملکی (دوایر و بندیر) از ساعت ۲۱ و همچنین از ساعت ۲۲ نیز دونوازی پریچهر خواجه (قانون) و فرهاد صفری (تنبک) پخش خواهد شد.
علاقه‌مندان می‌توانند این رویداد را از طریق صفحه اینستاگرام بنیاد رودکی، هفدانگ و سایت تیوال به‌صورت هم‌زمان مشاهده کنند.
همچنین با توجه به محدودیت زمانی اعلام‌شده از سوی ستاد ملی کرونا در رابطه با عدم تردد شبانه بعد از ساعت ۲۱ در شهر تهران، این مجموعه کنسرت‌ها ضبط شده و در زمان مقرر طبق اعلام جدول برای علاقه‌مندان به‌صورت رایگان پخش می‌شود.

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه