رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 13 آذر 1399 - 12:02
  • کد خبر : ۸۵۸۴
  • چاپ خبر : آلبوم جدید محمد معتمدی به زودی منتشر خواهد شد

آلبوم جدید محمد معتمدی به زودی منتشر خواهد شد

محمد معتمدی، خواننده شناخته شده موسیقی اصیل ایرانی که مدتی است فضاهای تازه‌تری را تجربه می‌کند، به زودی با آلبوم تازه‌اش حضوری دیگر بار در بازار موسیقی خواهد داشت. این آلبوم توسط شهرداری تهران بعنوان هدیه‌ی شب یلدا و به صورت رایگان در سایت موسیقی ما بزودی قابل دانلود خواهد بود. در این آلبوم که […]

محمد معتمدی، خواننده شناخته شده موسیقی اصیل ایرانی که مدتی است فضاهای تازه‌تری را تجربه می‌کند، به زودی با آلبوم تازه‌اش حضوری دیگر بار در بازار موسیقی خواهد داشت.

این آلبوم توسط شهرداری تهران بعنوان هدیه‌ی شب یلدا و به صورت رایگان در سایت موسیقی ما بزودی قابل دانلود خواهد بود. در این آلبوم که تهران عاشق نام دارد یک قطعه برای تهران، یک قطعه برای ایران و یک قطعه بی‌کلام شنیده می‌شود. تمام قطعات توسط محمدرضا چراغعلی از چهره‌های شاخص موسیقی ساخته و تنظیم شده است و نوازندگانی همچون: شروین مهاجر، مسعود همایونی، بهزاد رواقی، حسن اکبریان و… حضور دارند. اخذ مجوز و مراحل اداری این آلبوم توسط شرکت فرهنگی هنری طنین ترانه باربد انجام پذیرفته است. در آلبوم تهران عاشق، محمد معتمدی سرودن تمام ترانه‌ها را به سجاد عزیزی سپرده است. باید دید استقبال مردم از آلبوم تازه‌ی محمد معتمدی در این فضای تازه چگونه خواهد بود؟

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه