رفتن به بالا
  • یکشنبه - 18 آبان 1399 - 22:07
  • کد خبر : ۸۵۶۳
  • چاپ خبر : دبیران جایزه «موسیقی و رسانه» و «ترانه» معرفی شدند
سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر

دبیران جایزه «موسیقی و رسانه» و «ترانه» معرفی شدند

رئیس سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر طی احکامی دبیر جایزه “موسیقی و رسانه” و “ترانه ” این دوره از جشنواره را منصوب کرد. به گزارش خبرآوا به نقل از روابط عمومی سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر، محمد اله یاری رئیس سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر در احکامی جداگانه، مسلم نادعلی زاده را […]

رئیس سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر طی احکامی دبیر جایزه “موسیقی و رسانه” و “ترانه ” این دوره از جشنواره را منصوب کرد.

به گزارش خبرآوا به نقل از روابط عمومی سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر، محمد اله یاری رئیس سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر در احکامی جداگانه، مسلم نادعلی زاده را به عنوان دبیر جایزه ترانه و سعید میرمحمد صادق را به عنوان دبیر جایزه رسانه و موسیقی منصوب کرد.
شایان ذکراست مسلم نادعلی زاده دارای مدرک دکترای زبان و ادبیات فارسی، مدیر گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه بین المللی اهل بیت(ع) و همچنین دبیر علمی شورای شعر، ترانه و کلام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و صاحب مقاله و مؤلف چندین جلد کتاب است.
همچنین سعید میرمحمد صادق دانش آموخته دکتری تاریخ است و از سوابق وی می توان مدیریت طرح و برنامه شبکه جهانی جام جم، دبیری ۱۰ دوره جشنواره کتاب و رسانه ملی، مدیریت مرکز پژوهش و معاون پژوهشی کتابخانه، موزه و مرکز اسناد مجلس شورای اسلامی، مدیریت روابط عمومی نخستین همایش بین المللی شاعران ایران و جهان، مدیریت روابط عمومی نمایشگاه بین المللی کتاب تهران (دوره ۲۱ تا ۲۳)، مدیریت روابط عمومی دومین و چهارمین جشنواره مد و لباس فجر و نوزدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم را نام برد.
گفتنی است فراخوان جایزه “موسیقی و رسانه” به زودی منتشر می شود.
سی و ششمین جشنواره موسیقی فجر ۲۸ بهمن تا ۳ اسفندماه ماه سال جاری به دبیری دکتر حسن ریاحی در دوبخش رقابتی و غیر رقابتی برگزار می شود .

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه