رفتن به بالا
  • یکشنبه - 27 مرداد 1398 - 13:47
  • کد خبر : ۸۴۴۲
  • چاپ خبر : کنسرت آوای حامی یار

کنسرت آوای حامی یار

گروه موسیقی “آوای حامی یار” متشکل از ۲۳ کودک مبتلا به سرطان و قطع درمان شده و تعدادی از خواهر و برادرهایشان، سه سال است که توسط موسسه خیریه “حامی یار” شکل گرفته و در حال حاضر با حضور خانم “شهره غیاثی” به عنوان مربی تخصصی در حال فعالیت است. این گروه یک روز در […]

گروه موسیقی “آوای حامی یار” متشکل از ۲۳ کودک مبتلا به سرطان و قطع درمان شده و تعدادی از خواهر و برادرهایشان، سه سال است که توسط موسسه خیریه “حامی یار” شکل گرفته و در حال حاضر با حضور خانم “شهره غیاثی” به عنوان مربی تخصصی در حال فعالیت است.
این گروه یک روز در هفته در بخش سرطان بیمارستان امیرکبیر و یک روز در آموزشگاه آوای زمین به تمرین برای اجرای قطعات موسیقی می پردازد. این گروه منحصر به فرد در سطح کشور، روز گذشته دومین کنسرت خود را در مجتمع ستارگان اراک به اجرا گذاشت و این آمادگی را دارد تا در سطح کشور نیز به روی صحنه برود.
هدف از تشکیل این گروه ارتقای سطح روحیه کودکان مبتلا به سرطان و انتقال این پیام به جامعه که این کودکان نیز خلاق و دارای توانمندی یادگیری بوده و می توانند الگوی تاثیرگزاری برای کودکانی دارای این شرایط باشند، عنوان شده است.

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه