رفتن به بالا
  • سه شنبه - 30 بهمن 1397 - 15:33
  • کد خبر : ۸۱۸۹
  • چاپ خبر : اجرای محسن ابراهیم زاده در آخرین شب جشنواره موسیقی فجر
سی و چهارمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر

اجرای محسن ابراهیم زاده در آخرین شب جشنواره موسیقی فجر

محسن ابراهیم زاده در آخرین شب از سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر در برج میلاد تهران روی صحنه رفت. محسن ابراهیم زاده در سانس دوم شامگاه دوشنبه در حالی به روی صحنه آمد که ساعت از 22 گذشته بود و ابتدا نوازندگان در سالن اجرا کرده و حضار که از ساعت 21:30 منتظر اجرا […]

محسن ابراهیم زاده در آخرین شب از سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر در برج میلاد تهران روی صحنه رفت.

محسن ابراهیم زاده در سانس دوم شامگاه دوشنبه در حالی به روی صحنه آمد که ساعت از 22 گذشته بود و ابتدا نوازندگان در سالن اجرا کرده و حضار که از ساعت 21:30 منتظر اجرا بودند با تشویق ها و گاها فریادشان محسن ابراهیم زاده را صدا می زدند.

ابراهیم زاده که برای نخستین بار در جشنواره موسیقی فجر اجرا کرد ضمن ابراز خوشحالی ازحضور در جشنواره آرزو کرد که بتواند در جشنواره رتبه خوبی کسب نماید.

«تیمار»،«غلاف»، «شبهای عاشقی»، «بوی بارون»،«این دل رفت»،«گرداب»،«میشی فداش»،«شبگرد»،«عاشق شدم»، «دونه دونه»،«بی قرار» و «گلپونه» قطعاتی بودند که به اجرا در آمد.

«دونه دونه» قطعه ای که محسن ابراهیم زاده با آن به شهرت رسید از ابتدای اجرا، بارها از طرف حاضران در سالن درخواست شد که نهایتا به عنوان قطعات پایانی اجرا شد و  مورد استقبال حاضران قرار گرفت.

ابراهیم زاده که تا امروز آلبومی منتشر نکرده است با انتشار تک آهنگهایی مانند «دونه دونه » و«عاشق شدم» توانسته مخاطبان زیادی جذب نماید و در فینال لیگ قهرمانان آسیا در بازی پرسپولیس–کاشیما در استادیوم آزادی به اجرای برنامه پرداخت.

ابراهیم زاده در مورد اجرا در ورزشگاه آزادی گفت : «برخی معتقدند که محسن ابراهیم زاده از طریق پارتی بازی توانسته در ورزشگاه صدهزار نفری اجرای کنسرت داشته باشد. بله پارتی داشته ام و  پارتی من خدا است واز خدا ممنونم»

رضا لمعانی (گیتار و رهبر ارکستر)، فارق آزادیان (تار) ، امید مولودی (گیتار الکتریک)، سیاوش کریمی‌نژاد (درامز)، سینا متولی ( پرکاشن)، آرمان تیرماهی (گیتاربیس)، کارن زیاری (کیبورد) ، فرشید حکیمی‌فر (کیبورد)عارف اسکندری (ساکسیفون) نوازندگان این گروه بودند.

خبرآوا/ حامد بهجتی/ عکاس: پیمان پای پوران

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه