گروه رستاک با اجرای موسیقی اقوام مختلف ایران در سی و چهارمین جشنواره موسیقی حضور خواهند داشت. فرزاد مرادی نوازنده و خواننده گروه موسیقی رستاک با اعلام این خبر گفت:« رپرتوآر این اجرا شباهتهایی به آخرین اجرای گروه که حدود یک ماه پیش در برج میلاد داشتیم، دارد. ، قطعاتی از آلبومهای« بهار» «میان خورشیدهای همیشه»، «سرنای نوروز»و«همه اقوام من»که شامل قطعات جدید و قدیمی است توسط گروه اجرا خواهد شد.»

وی تصریح کرد: «این مجموعه پرانرژی شامل موسیقی مناطق آذربایجان، کردستان، لرستان، بختیاری، بوشهر، کرمان، خراسان، مازندران، گیلان و منطقه فارس است که سعی کردهایم با اجرایی متفاوت و ایجاد فضاهایی جدید در بخش صوتی و بصری تا پایان کنسرت با مخاطبان خود همراه باشیم.»

پوستی در رابطه با تم اصلی جشنواره امسال که حمایت از آهنگسازان ایرانیست گفت: «جشنواره موسیقی هرسال هدفمندتر برگزار میشود. موضوعی که جشنواره امسال به آن توجه کرده، نشانه عمیق شدن نگاه در این زمینه است که می تواند باعث پیشرفت موسیقی شود. »

وی درمورد استقبال مردم از جشنواره موسیقی فجر همچنین افزود:« به هر حال طی سالهای گذشته تجربههای خوبی در ارتباط با برگزاری جشنواره کسب شده است. باعث خوشحالی ما است که یکی از پر مخاطبترین گروه های جشنواره هستیم و امسال هم همچون سالهای گذشته امیدواریم با مجموعه قطعاتی که برای این اجرا آماده کرده‌ایم ،رضایت مخاطبان را در رابطه با علاقمندان به موسیقی برآورده سازیم تا این اجرا بتواند تجربه موثر دیگری برای علاقمندان موسیقی مناطق ایران باشد.»

لازم به ذکر است که اجرای گروه رستاک ۲۶ بهمن ماه در تالار وحدت و در ساعت ۲۱ برگزار خواهد شد.