رفتن به بالا
  • یکشنبه - 14 بهمن 1397 - 15:02
  • کد خبر : ۷۸۵۸
  • چاپ خبر : اجرای گروه آوازی تهران در سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر
به میزبانی تالار رودکی برگزار می شود :

اجرای گروه آوازی تهران در سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر

گروه آواز تهران در سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر اجرایی دو بخشی خواهد داشت. میلاد عمرانلو رهبر و مدیر هنری گروه آوازی تهران در رابطه با اجرای گروه آوازی تهران در جشنواره گفت: « گروه آوازی تهران در دو بخش اجرا خواهد داشت، بخش اول نیز به دو قسمت تقسیم میشود. در قسمت اول […]

گروه آواز تهران در سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر اجرایی دو بخشی خواهد داشت. میلاد عمرانلو رهبر و مدیر هنری گروه آوازی تهران در رابطه با اجرای گروه آوازی تهران در جشنواره گفت: « گروه آوازی تهران در دو بخش اجرا خواهد داشت، بخش اول نیز به دو قسمت تقسیم میشود. در قسمت اول آثار موسیقی کلاسیک اجرا می شود. در واقع آثاری از آهنگسازانی مانند ریچارد استون، باخ و بتهوون در این بخش گنجانده شده است. در قسمت دوم نیز آثار موسیقی محلی ایرانی را اجرا خواهیم کرد.»
عمرانلو هم چنین تصریح کرد:«در بخش دوم، بیشتر آثار موسیقی آمریکای لاتین و موسیقی پاپ را اجرا می‌کنیم. در هر بخش تصمیم داریم 8 قطعه اجرا کنیم، اما این موضوع بستگی به زمان‌بندی برنامه خواهد داشت چرا که ممکن است به دلیل کم بودن زمان، اجراها تغییر کند؛ البته امیدواریم چنین اتفاقی نیافتد.»
در پایان مدیر هنری گروه آوازی تهران با اشاره به تاریخ اجرای این گروه گفت؛ «زمان اجرای گروه آوازی تهران 27 بهمن ساعت 18:30 در تالار رودکی خواهد بود که امیدواریم مردم این اجرا را دوست داشته باشند و از آن لذت ببرند.»

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه