رفتن به بالا
  • جمعه - 22 دی 1396 - 17:31
  • کد خبر : ۷۷۴۰
  • چاپ خبر : مشکلات فنی هم بمب حاجیلی را خنثی نکرد
کنسرت امید حاجیلی در سی‌وسومین جشنواره موسیقی فجر

مشکلات فنی هم بمب حاجیلی را خنثی نکرد

امید حاجیلی  که به خواننده موسیقی ریتمیک و پر انرژی شناخته می شود، با انرژی تمام در صحنه حاضر شده بود و حتی پس از چند بار مشکلات فنی در سالن  هم اجرای پر انرژی خود را به نمایش گذاشت . در دومین روز از سی و سومین جشنواره موسیقی فجر، کنسرت مهدی یراحی خواننده […]

امید حاجیلی  که به خواننده موسیقی ریتمیک و پر انرژی شناخته می شود، با انرژی تمام در صحنه حاضر شده بود و حتی پس از چند بار مشکلات فنی در سالن  هم اجرای پر انرژی خود را به نمایش گذاشت .

در دومین روز از سی و سومین جشنواره موسیقی فجر، کنسرت مهدی یراحی خواننده پاپ کشورمان در سالن همایش ایرانیان ساعت ۲۲ و در میان استقابل مردم برگزار شد.

خواننده به اجرای آهنگ های پرطرفدار خود پرداخت که در تمامی آهنگ ها مردم با خواننده همراهی می کردند. حاجیلی که چند آهنگ احساسی و با ریتم کند را نیز در کارنامه فعالیتش دارد در حین اجرایش از تماشاگران برای اجرای آهنگ های آرام و غمگین نیز نظرخواهی می کرد و تماشاچیان با دستهایشان خواهان اجرای آهنگهای ریتمیک بودند. علیرغم اینکه حاجیلی چندین بار به سبک خاص خود  آهنگ بعدی را آهنگی آرام اعلام کرد در نهایت تمام اجراها به آهنگ های شاد و ریتمیک اختصاص داده شد که با استقبال خوب مردم مواجه شد.

در بخشی از کنسرت که خواننده از مردم برای اجرای آهنگ بعدی نظرخواهی میکرد و مردم تقاضای آهنگ «دلبر» را نمودند حاجیلی عنوان کرد که متاسفانه دلبر را در این اجرا نمی توانیم اجرا کنیم و آهنگ دیگری را به جای دلبر اجرا خواهیم کرد.امیدحاجیلی پس از دعوت از استاد وحید اسداللهی و پسرانش که به نوازندگان اضافه شدند به اجرای آهنگ «دلبر» با همراهی و استقبال بالای مردم پرداخت.

حاجیلی در این اجرا با تمام نوازندگانش به روی صحنه آمد و با قطعه «میخوای عاشقم کنی‌‌» کنسرتش را آغاز کرد. از قطعات اجرا شده کنسرت «ربابه»،«افتاد»، «وقت گل نی»، «پریزاد»،«ای داد»، «پشت باغ مولوی»،«باریکلا»، «ترک دیار»، «رعنا» و «دلبر» بود.

قطعات «باریکلا» و «دلبر» برای بار دوم در انتهای کنسرت نیز اجرا شد و علیرغم اینکه میکروفون در حین اجرای «دلبر» دوباره دچار مشکل فنی شد و حاجیلی مجبور به توقف اجرا شد در ادامه با تسلط کافی خواننده و گروه نوازندگان و با همراهی خوب مخاطبان، اجرای پرانرژی «دلبر» پایان بخش اجرا بود.

خبرنگار:حامد بهجتی  عکاس:‌احسان احمدی

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه