رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 20 دی 1396 - 13:48
  • کد خبر : ۷۷۰۴
  • چاپ خبر : اولین آلبوم مستقل امید نعمتى منتشر شد

اولین آلبوم مستقل امید نعمتى منتشر شد

آلبوم موسیقی «حرمان» به خوانندگی امید نعمتی و آهنگسازی صادق تسبیحی از سوی «نشر نوفه» منتشر و روانه بازار موسیقی شد. «حرمان» به عنوان اولین اثر رسمی و مستقل «امید نعمتی»، خواننده گروه موسیقی «پالت»، با فضایی از موسیقی تلفیقی منتشر شده است. این آلبوم شامل 10 قطعه به نام های «دور دستان»، «ترن»، «پریشانی»، […]

آلبوم موسیقی «حرمان» به خوانندگی امید نعمتی و آهنگسازی صادق تسبیحی از سوی «نشر نوفه» منتشر و روانه بازار موسیقی شد.

«حرمان» به عنوان اولین اثر رسمی و مستقل «امید نعمتی»، خواننده گروه موسیقی «پالت»، با فضایی از موسیقی تلفیقی منتشر شده است. این آلبوم شامل 10 قطعه به نام های «دور دستان»، «ترن»، «پریشانی»، «مجنون خیابان ها»، «بازگشت»، «می شپارمت به باد»، «یاد مهتابی»، «فراموشی ها»، «حرمان» و «دریچه تاریک»، است که صادق تسبیحی و امید نعمتی آهنگسازی آنها را بر عهده داشته‌اند.

«هوشنگ ابتهاج»، «مهدی اخوان ثالث»، «رسول یونان»، «رهی معیری»، «حسین منزوی»، «حافظ»، «نادر نادرپور» و «حمید مصدق»، شاعرانی هستند که سروده‌هایی از آنها برای قطعات این آلبوم گلچین شده‌اند.

همچنین در بخش نوازندگی می‌توان به نام‌های چون «روزبه اسفندارمز»، «کوروش بابایی»، «نازنین احمدزاده»، «بهزاد حسن زاده»، «علی ضرابی»، «مهیار طهماسبی»، «دارا دارایی» و «داریوش آذر» اشاره کرد.

 اولین آلبوم رسمی «امید نعمتی» خواننده گروه توسط «نشر نوفه» به تهیه‌کنندگی احسان رسول‌اف منتشر شده است.

 

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه