رفتن به بالا
  • دوشنبه - 11 دی 1396 - 16:31
  • کد خبر : ۷۶۵۰
  • چاپ خبر : آلبوم «موسیقی نو در ایران» منتشر شد

آلبوم «موسیقی نو در ایران» منتشر شد

آلبوم «موسیقی نو در ایران» مجموعه‌ای از شش قطعه موسیقی آوانگارد و معاصر ساخته شش آهنگساز ازجمله علیرضا مشایخی منتشر و روانه بازار موسیقی شد. آلبوم «موسیقی نو در ایران» مجموعه‌ای از شش قطعه موسیقی آوانگارد و معاصر است که هر قطعه در این اثر توسط یکی از موسیقیدانان معاصر به ترتیب علیرضا مشایخی، علی […]

آلبوم «موسیقی نو در ایران» مجموعه‌ای از شش قطعه موسیقی آوانگارد و معاصر ساخته شش آهنگساز ازجمله علیرضا مشایخی منتشر و روانه بازار موسیقی شد.

آلبوم «موسیقی نو در ایران» مجموعه‌ای از شش قطعه موسیقی آوانگارد و معاصر است که هر قطعه در این اثر توسط یکی از موسیقیدانان معاصر به ترتیب علیرضا مشایخی، علی گرجی، فرزیا فلاح، اشکان خمسه‌پور، آرش عباسی و آزاد حکیم رابط آهنگسازی شده است.

قطعات این آلبوم به صورت مستقل از هم هستند و هر کدام با سازبندی خاص خود و فضای جداگانه، قصد بیان تفکری مختص به خود را دارد. از پرش‌های ملودیک و هارمونیک‌ قطعه اول تا ملودی و هارمونی آشناتر و در عین حال غنی پیانو در قطعه آخر، هر کدام قصه‌ای از زبان خود بیان می‌کنند که برای مخاطب آشنا به موسیقی نو جذابیت‌های خود را داراست.

مدیتاسیون – فردا، اپوس ۱۵۶ (علیرضا مشایخی)، پلی مرفز (علی گرجی)، پشت هیچستان (فرزیا فلاح)، راه حل‌های موازی (اشکان خمسه‌پور)، مخالف مغلوب (آرش عباسی) و دگرگون آزاد حکیم رابط،‌ عناوین قطعات این آلبوم هستند.

آلبوم «موسیقی نو در ایران» مجموعه‌ای از شش قطعه موسیقی آوانگارد و معاصر توسط موسسه فرهنگی هنری ماهور منتشر و روانه بازار موسیقی شده است و علاقمندان می‌توانند جهت تهیه نسخه فیزیکی و اورجینال اثر، به مراکز معتبر فروش در بازار موسیقی مراجعه یا نسبت به خرید آنلاین و قانونی آن از طریق www.ritmo.ir اقدام نمایند.

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه