رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 6 دی 1396 - 16:28
  • کد خبر : ۷۶۴۲
  • چاپ خبر : نخستین آلبوم موسیقی با صدای روزبه بمانی منتشر می شود

نخستین آلبوم موسیقی با صدای روزبه بمانی منتشر می شود

روزبه بمانی شاعر و ترانه سرای با تهیه کنندگی موسسه «صوت آوای هنر» اولین آلبوم خود را منتشر می کند. در بخش تنظیم این اثر حضور سعید زمانی و هومن نامداری قطعی شده و عمده آهنگسازی های این آلبوم توسط علیرضا افکاری انجام شده است. با توجه به سابقه بمانی تمام ترانه های این آلبوم […]

روزبه بمانی شاعر و ترانه سرای با تهیه کنندگی موسسه «صوت آوای هنر» اولین آلبوم خود را منتشر می کند. در بخش تنظیم این اثر حضور سعید زمانی و هومن نامداری قطعی شده و عمده آهنگسازی های این آلبوم توسط علیرضا افکاری انجام شده است.

با توجه به سابقه بمانی تمام ترانه های این آلبوم احتمالا سروده خودش باشد، اما هنوز جزئیات دقیقی در این باره عنوان نشده است. این مجموعه با تهیه کنندگی موسسه «صوت آوای هنر» با مدیریت محمد جلیل پور قرار است به زودی منتشر شود. باتوجه به اینکه این آلبوم در مراحل پایانی تولید قرار دارد احتمال می رود تا پایان سال ۹۶ وارد بازار موسیقی شود.

خوانندگی این ترانه سرای جوان و موفق داستان امروز نیست، سال ۸۴ قبل از مهدی یراحی تیتراژ اول برنامه «شب شیشه ای» را بمانی خوانده بود و از آن زمان بحث خوانندگی با او مطرح بود. «من و زیر سایه خودت بگیر» دومین تجربه او به عنوان خواننده بود که همراه مهدی یراحی و نیما مسیحا برای شبکه ۵ تولید شد و بمانی علاوه بر خوانندگی، ترانه سرایی این قطعه را هم برعهده داشت.

سال ۹۱ بعد از زلزله تبریز، بمانی قطعه ای با صدای خودش و با عنوان «آوار» منتشر کرد. شاعر کتاب «دنیای این روزای من» در سال ۹۵ در فیلم سینمایی «ربوده شده» با کارگردانی بیژن میرباقری در کنار نیکی کریمی و سروش صحت ایفای نقش کرد و قطعه «خسته شدم» را برای این فیلم خواند که بعد از این قطعه فازِ خوانندگی برای او جدی شد. در گروه دارکوب نیز خواننده قطعه «خون بَس» بود که منتشر شد. خون بَس یا به گفته اهالی محلی «خین‌بس» یکی از رسوم قومی است که برای جلوگیری از ادامه جنگ و دعوا و پایان‌دادن به قتل و کشتار و اصلاح روابط خانواده‌ها به آن مبادرت می‌ورزند. این قطعه گروه دارکوب که سروده بمانی است از زاویه‌ای خاص به این رسم قدیمی توجه کرده . با توجه به سوژه اجتماعی و واقعی و سبک موسیقی و تنظیم متفاوت، این ترک بازتاب فراوانی میان مردم داشت.
آخرین قطعه منتشر شده از بمانی «چالوس» نام دارد که ۷ آذرماه و همزمان با سالروز تولدش منتشر شد

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه