رفتن به بالا
  • شنبه - 2 دی 1396 - 12:10
  • کد خبر : ۷۵۸۱
  • چاپ خبر : جشنواره ها ظرفیت موسیقی کشور را آشکار می کنند
مدیرعامل خانه موسیقی:

جشنواره ها ظرفیت موسیقی کشور را آشکار می کنند

مدیرعامل خانه موسیقی معتقد است، جشنواره ها ظرفیت های موسیقی کشور را آشکار می کنند و باعث پیوند جامعه با این هنر می شوند. حمیدرضا نوربخش روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در مورد کارکرد جشنواره های موسیقی افزود: جشنواره های موسیقی ویترین های فرهنگی و هنری هستند و در الگوسازی و جذب […]

مدیرعامل خانه موسیقی معتقد است، جشنواره ها ظرفیت های موسیقی کشور را آشکار می کنند و باعث پیوند جامعه با این هنر می شوند.

حمیدرضا نوربخش روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در مورد کارکرد جشنواره های موسیقی افزود:
جشنواره های موسیقی ویترین های فرهنگی و هنری هستند و در الگوسازی و جذب مخاطب بسیار تاثیرگذارند.
وی ادامه داد: بخشی از فعالیت های موزیسن ها و خواننده ها در قالب برگزاری جشنواره های مختلف عرضه می شوند تا دیدگاه مردم و مسوولان را به خود جلب کنند.
نوربخش با بیان اینکه برگزاری جشنواره های موسیقی ظرفیت های موجود در این حوزه را آشکار می کند، تصریح کرد: جایگاه موسیقی همچنان در کشور تثبیت نشده و به درجه ای که حق این هنر است نرسیده است.
نوربخش ادامه داد: باید نگاه دقیق تر به حوزه موسیقی صورت گیرد زیرا موسیقی نمادی از فرهنگ و هنر ایران است که می تواند در دنیا نیز خوش بدرخشد.
مدیر سی وسومین جشنواره موسیقی فجر با تاکید بر اینکه بخش موسیقی باید دارای اعتبار و ارزش والایی باشد، تصریح کرد: اگر نگاه ها به این حوزه تغییر کند، بودجه لازم و امکانات بهتری به این حوزه تعلق خواهد و
موانع موجود نیز برداشته می شود.
وی با اشاره به برگزاری سی و سومین جشنواره موسیقی فجر گفت: این جشنواره امسال با حضور موزیسین های بین المللی متفاوتر از دوره های قبل برگزار می شود.
نوربخش تصریح کرد: در این دوره از جشنواره حضور موزیسن های جوان فعال تر شده و بخش رقابتی نیز این دوره حذف شده است.
سی وسومین جشنواره موسیقی فجر از 20 تا 30 دی ماه در تهران برگزار می شود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه