رفتن به بالا
  • سه شنبه - 21 آذر 1396 - 10:25
  • کد خبر : ۷۴۷۷
  • چاپ خبر : اعلام فراخوان رسانه ها برای پوشش خبری سی و سومین جشنواره موسیقی فجر
پوستر جشنواره موسیقی فجر

اعلام فراخوان رسانه ها برای پوشش خبری سی و سومین جشنواره موسیقی فجر

به گزارش خبرآوا طبق اعلام روابط‌عمومی سی و سومین جشنواره موسیقی فجر، رسانه‌ها برای اعلام حضور خود در جشنواره موسیقی فجر از امروز 21 آذرماه فرصت دارند تا نمایندگان خبرنگار/ عکاس/ تصویربردار خود را به ستاد جشنواره موسیقی فجر معرفی کنند. هر رسانه می‌تواند، یک رابط خبری (برای دریافت بلیت اجرا) و 6 عکاس (به […]

به گزارش خبرآوا طبق اعلام روابط‌عمومی سی و سومین جشنواره موسیقی فجر، رسانه‌ها برای اعلام حضور خود در جشنواره موسیقی فجر از امروز 21 آذرماه فرصت دارند تا نمایندگان خبرنگار/ عکاس/ تصویربردار خود را به ستاد جشنواره موسیقی فجر معرفی کنند.

هر رسانه می‌تواند، یک رابط خبری (برای دریافت بلیت اجرا) و 6 عکاس (به تعداد سالن‌های‌ میزبان جشنواره) به همراه تصویربردار خود را در سربرگ رسمی رسانه به ستاد جشنواره معرفی کند.
لازم به ذکر است عکاسان علاوه بر معرفی‌نامه باید یک قطعه عکس پرسنلی ارائه دهند و رسانه‌های صوتی و تصویری طبق قانون هر سال باید آفیش روزانه دریافت کنند.
رسانه های متقاضی تا پایان وقت اداری روز 6 دی‌ماه مهلت دارند، معرفی‌نامه‌های خود را به آدرس خیابان استاد نجات اللهی، بعد از طالقانی، کوچه زندی،پلاک 5،طبقه اول ارسال کنند

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه