رفتن به بالا
  • شنبه - 25 شهریور 1396 - 03:47
  • کد خبر : ۷۳۶۳
  • چاپ خبر : فرزاد فرزین ایرانیان را افتتاح کرد

فرزاد فرزین ایرانیان را افتتاح کرد

سالن ایرانیان در 23/6/1396 با کنسرت عاشقانه افتتاح شد. این اجرا به همراه گروه شوک روی صحنه برده شد. بعد از این پروفرمنس کوتاه آهنگ تابستونه قطعه عاشقت شدم از آلبوم شش اجرا شد و در ادامه آهنگ برگرد از آلبوم شخصی و همینطور آره آره باز هم از آلبوم شش نوستالوژی ساز شد و […]

سالن ایرانیان در 23/6/1396 با کنسرت عاشقانه افتتاح شد. این اجرا به همراه گروه شوک روی صحنه برده شد. بعد از این پروفرمنس کوتاه آهنگ تابستونه قطعه عاشقت شدم از آلبوم شش اجرا شد و در ادامه آهنگ برگرد از آلبوم شخصی و همینطور آره آره باز هم از آلبوم شش نوستالوژی ساز شد و بعد از این قطعه اقیانوس و با آهنگی دیگر از آلبوم شخصی پارت یک این کنسرت پایان یافت و در بین این استراحت کوتاه پخش موزیک مشترک کمک کن از فرزاد فرزین و فریدون آسرایی به همراه سکانسهایی همراه با دیالوگ و سریال عاشقانه جای خالی گروه را پر کرد.

آغاز پارت دوم بدون فرزاد فرزین

بعد از استراحتی کوتاه اعضای گروه شوک به روی استیج آمدند و با اجرای موزیک careless whisper (آن شرلی) از جرج مایکل و هم آمیزی این قطعه با چند موسیقی ریتمیک دیگر و هنرنمایی تک تک اعضا همراه با سازهایشان به استتقبال فرزاد فرزین رفتند. نکته جالب در اولین اجرای قسمت دوم این سانس قطع شدن چند ثانیه ای صدای فرزاد فرزین در شروع قطعه نگاه تو بود که بعد از چند ثانیه برطرف شد و با اجرای دیوونه این قسمت را هم مثل قسمت اول این سانس با دو قطعه ریتمیک شروع کرد و عاشقانه را عاشقانه تر با همراهی حاضرین خواند و سپس به سراغ یاحا کاشانی حاضر در سالن رفت و با تمجید از او و تشویق از سوی مردم قطعه با تو را که ترانه آن را یاحا کاشانی نوشته بود از آلبوم شلیک خواند و بعد قطعات خدا منو ببین، شانس و ماه عسل را اجرا کرد که بعد از این با تشویق بی امان مردم مواجه شد و این اجرا را با ترک شش به پایان برد.

شانزلیزه منتشر شد

بنابر گفته فرزاد فرزین این تیتر را در اسفند ماه سال جاری خواهیم دید. اما قبل از آن چهار قطعه بعد از ایام محرم و صفر همراه با ویدئو پخش می شود.

از نکات برجسته  این کنسرت میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

اختصاص جایگاه ویژه خبرنگاران در سالن ایرانیان

استقبال بیستر مردم از قطعات جدی و پرمحتواتر از بعد ترانه

خبرنگار: پیمان شجاعی

عکاس احسان احمدی

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه