رفتن به بالا
  • شنبه - 25 شهریور 1396 - 03:34
  • کد خبر : ۷۳۴۸
  • چاپ خبر : رضا آریایی با باغ جنون آمد
پنجشنبه شب، بیست و سومین روز از آخرین ماه تابستان، ارسباران میزبان رو نمایی از باغ جنون بود. باغی که رضا آریایی با صدای بینظیر خود آنرا باغبانی کرده بود.

رضا آریایی با باغ جنون آمد

پنجشنبه شب، بيست و سومين روز از آخرين ماه تابستان، ارسباران ميزبان رو نمايي از باغ جنون بود. باغی که رضا آريايي با صدای بينظير خود آنرا باغبانی کرده بود. ‎مراسم رونمايي از دومين آلبوم رضا آرايي به نام باغ جنون، ساعت هشت شب به وقت تهران با خوانش غزلی زيبا آغاز شد. سپس پيام […]

پنجشنبه شب، بيست و سومين روز از آخرين ماه تابستان، ارسباران ميزبان رو نمايي از باغ جنون بود. باغی که رضا آريايي با صدای بينظير خود آنرا باغبانی کرده بود.

‎مراسم رونمايي از دومين آلبوم رضا آرايي به نام باغ جنون، ساعت هشت شب به وقت تهران با خوانش غزلی زيبا آغاز شد. سپس پيام سوری که از آهنگسازان و نوازندگان چيره دست در اين اثر بود در مورد همکاری با آريايي  سخن گفت.

‎در قسمت بعدی برنامه فيلم مستندی به نمايش در آمد که در باره مراحل و نحوه آفرينش آلبوم بود. در اين فيلم بزرگانی که در اين راه آريايي را ياری رسانده بودند از اين همکاری دلچسب به نيکی ياد کردند.

‎اساتيدی چون ناصر چشم آذر، تورج شعبانخاني محمد علی بهمنی پيام سوری، بنيامين سربندی، بابک صحرايي، فاضل نظری و غيره

‎پس از اتمام اين فيلم، با دعوت مجری برنامه؛ استاد محمدعلی بهمنی ترانه‌سرا يکی از قطعات به روی صحنه آمد و از روند توليد اين قطعه ابراز رضايت کرد و در ادامه صحبت‌های خود گفت که آهنگسازی قطعه “شناخت” توسط رضا آريايي او را شگفت‌زده کرده است. ايشان بيان کرد که رضا آريايي برای وی جايگاه خاصی دارد. چرا که هم شعر را خوب میشناسد، هم موسيقی را خوب میشناسد و هم در اين زمينه انتخاب های خوبی دارد.

‎پس از وی بابک صحرايی، رودابه باقری و رضا آريايي هم به جايگاه سخن آمده و با حضار در مورد اين اثر به صحبت پرداختند.

‎در پايان نيز چهار قطعه از اين آلبوم به سمع حضار رسيد که سه قطعه اولی به صورت Play back بود و چهارمی به صورت زنده و باهمراهی پيانو توسط پيام سوری اجرا شد.

‎آهنگسازان اين اثر:

‎رضا آریایی -ناصر چشم آذر-تورج شعبانخاني علیرضا افکاري

‎ترانه سرایان:

‎محمدعلی بهمنی-فاضل نظری-بابک صحرایی-اهورا ایمان-روزبه بمانی-رودابه باقری-عباس محمدی-فروغ فرخزاد

‎تنظیم کننده ها :

‎رضا آریایی-پیام سوری-محمدرضا چراغعلی-آرمان موسی پور-فرید سعادتمند-هومن نامداری اتابک سهیلی-حسین سالاری مقدم-فرشاد حسامی-پیمان خازنی

‎قادر طراوت پور مشاور ادبی ، مهدی کاظمی  مدیر برنامه ، بنیامین سربندی مشاور هنری و عسل گودرزی مدیریت رسانه ی این آلبوم را بر عهده داشته اند .

‎لازم به دکر است در آفرینش این اثر صد و بیست نوازنده ایرانی و خارجی همکاری داشته اند. همچنین خط پا كه اولين آلبوم اين خواننده بود به بخش مسابقه جشنواره موسیقی فجر نیز راه پیدا کرده است

عکاس: علی تاجیک

 

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه