رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 23 شهریور 1396 - 17:13
  • کد خبر : ۷۲۸۸
  • چاپ خبر : آزادی میزبان سینما پارادیزو بود

آزادی میزبان سینما پارادیزو بود

برج آزادی چهارشنبه بیست و دوم شهریور ماه میزبان کنسرت ویلن امین غفاری و گروهش شد، همچنین این گروه علاقه مندان به موسیقی کلاسیک را برای به تماشا نشستن اجرای این آثار با خود همراه کردند. گروه با اولین اجرای خود، مخاطبان حاضر در سالن را با نواختن قطعه ای به نام زورو به آهنگسازی […]

برج آزادی چهارشنبه بیست و دوم شهریور ماه میزبان کنسرت ویلن امین غفاری و گروهش شد، همچنین این گروه علاقه مندان به موسیقی کلاسیک را برای به تماشا نشستن اجرای این آثار با خود همراه کردند.

گروه با اولین اجرای خود، مخاطبان حاضر در سالن را با نواختن قطعه ای به نام زورو به آهنگسازی جیمز هورنر به وجد آورد، تنظیم این اثر توسط مهدی پناهی و حسین محمدی انجام شده بود. همزمان با اجرای این اثر تصاویری زیبا از این فیلم در سالن بخش شد که لذت مخاطبان را دو چندان کرد.

امین غفاری پس از این قطعه، قطعه­ای دیگر به نام ایر، اثر باخ، را نواخت که توانست در تلطیف فضای سالن موثر واقع شود.

قطعه ی بعدی هری پاتر نام داشت که با پخش تصاویری از این فیلم همراه شد . گروه پس از آن، لیبسلاید را نواختند.

در ادامه ی بخش اول این کنسرت،اثر به یادماندنی سینما پارادیزو توسط این گروه اجرا شد و پس از آن پرلود و آلگرو آخرین­ قطعه­ی نواخته شده در پایان این بخش بود.

همچنین امین غفاری پیش از اجرای سینما پارادیزو، این قطعه را با افتخار به اهالی سینما و تئاتر تقدیم کرد. در بخش دوم این کنسرت غفاری قطعه­ی والس بهار به آهنگسازی خودش و تنطیم مهدی پناهی را برای حمایت از موسیقی، به علاقه مندان این هنر در سراسر دنیا، تقدیم کرد .سپس وی از همایون آرامفر(پیانیست) و مهدی پناهی (ویلنیست) گروه قدردانی به عمل آورد که با تشویق تماشاگران در سالن همراه شد.

قطعه­ی بعدی، قطعه بازی تاج و تخت به آهنگسازی رامین جوادی بود که با تنظیم مهدی پناهی اجرا و به این هنرمندان تقدیم شد.

در بخش پایانی کنسرت قطعه­ی زورو را برای بار دیگر اجرا شد و حضار در سالن را بار دیگر به وجد آورد. در آخر امین غفاری به عنوان ادای احترام به گروهش و قدردانی از آن­ها کنار مخاطبان آثارش ایستاد و به همراه آن­ها به تشویق گروهش پرداخت.

ویلن کنسرت امین غفاری با اجرایی متفاوت و پرانرژی به پایان رسید. در این کنسرت نوید شعبان زاده (ویلن یک)، امین عطایی (ویلن دو) دانیال جورابچی (ویولا)، هستی سپاسی (ویلن سل) ، محمد صادق فرزانه (کنترباس و گیتار)، حسین محمدی (گیتار) همایون آرامفر (پیانو و سازهای الکترونیک) ، ماه سیما فلاحی (فلوت) ، سحر شاطری (ادوات کوبه­ای) به سرپرستی امین غفاری (سولیست ویلن) به اجرا پرداختند.

مهسا کاظم پور

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه