رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 15 شهریور 1396 - 13:24
  • کد خبر : ۷۱۱۸
  • چاپ خبر : آرتامن بهترين ها را نواخت

آرتامن بهترين ها را نواخت

آرتامن بهترينها را نواخت هنوز كنسرت شروع نشده بود و عقربه ها ساعت 9 را نشان مي دادند و علاقه مندان به رغم اعلام قبلي مبني بر حضور در نصف ساعت زودتر همچنان در حال ورود بودند. تاخير عادت مالوفي است براي ما ايراني‌ها. ولي در كمال تعجب 21:11 دقيقه كنسرت شروع شد در عادت […]

آرتامن بهترينها را نواخت

هنوز كنسرت شروع نشده بود و عقربه ها ساعت 9 را نشان مي دادند و علاقه مندان به رغم اعلام قبلي مبني بر حضور در نصف ساعت زودتر همچنان در حال ورود بودند. تاخير عادت مالوفي است براي ما ايراني‌ها. ولي در كمال تعجب 21:11 دقيقه كنسرت شروع شد در عادت نگارنده حداقل نيم ساعت تاخير در اجرا  جاي دوري نمي رفت!!!  به هر حال ورود مخاطبان تا نزديك ساعت 22 نيز ادامه داشت و تقريبا 90 درصد سالن پر شده بود. اعضاي گروه اين كنسرت عبارت بودند از: دپویا شیت ره نوازنده درام ، پدرام شیت ره ( لید گیتار)، علی کریمی( ریتم گیتار)، و سهراب علی جانی(بأس گیتار)

ساعت 21:11 دقيقه  نور … دود … صدا

گروه آرتمن كنسرت را با آهنگي به نام  Enter The Machine شروع كرد و سپس پدرام  شروع به صحبت نمود و مقدم حضار  را گرامي داشت ، وي همچنين از تمام كساني كه از اجراي موسيقي راك حمايت كرده بودند تشكر نمود از دفتر موسيقي تا مديريت سالن اجرا.

طبق برنامه 20 آهنگ  در دو قسمت اجرا گرديد كه عبارت بودند از:

 

PART 1

 

  1. ENTER THE MACHINE
  2. NEMESIS
  3. A TOUT LE MOND
  4. AM I EVIL
  5. DEEP
  6. SAD BUTTRUE
  7. HEAVY MOTION
  8. THE LONER
  9. FADE TO BLACK
  10. ORION

PART 2

 

  1. CONQUIR OR DIE
  2. WHEREVER I MAY ROAM
  3. HARDWIRED
  4. THE CRUSH OF LOVE
  5. THE PHILOSOPHER
  6. UNDER BLACK FLAGS
  7. NOTHING ELSE MATTERS
  8. SMELLS LIKE TEEN SPIRIT
  9. BLACKENED
  10. CROWED CHANT

اين كنسرت كه به دليل عدم مجوز براي خواندن ترانه،  صرفا به صورت آهنگ هاي بدون كلام برگزار مي گرديد همراهي و هيجان تماشا گران را در پي داشت به طوري كه اين همسرايي تماشاگران به همراه نورپردازي متناسب با نوع آهنگ و استفاده مناسب از دود و توانايي بالاي نوازندگان به خصوص درامر صحنه هاي بسيار زيبايي را به وجود آورده بود به طوري كه اجراي فوق العاده اين گروه هيجان زيادي را به تماشاگران عمدتا جوان وارد كرده بود. اميد مي رود با صدور مجوز براي ترانه همراه با موزيك شاهد رشد موسيقي rock  در كشور باشيم.

خبرنگار: مهدي بهاري

عكاس: علي تاجيك

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه