رفتن به بالا
  • شنبه - 11 دی 1395 - 16:32
  • کد خبر : ۶۹۷۸
  • چاپ خبر : همایون شجریان در بوشهر «هوای گریه» سر می‌دهد

همایون شجریان در بوشهر «هوای گریه» سر می‌دهد

همایون شجریان خوانندهٔ موسیقی ایرانی در ادامهٔ تور کنسرت‌هایش این بار در شهرستان بوشهر تازه ترین کنسرت «هوای گریه» را برگزار می‌کند. حسین لاله رخ مدیر موسسه «سرایش مهر لیان» و تهیه کننده کنسرت این خواننده در شهرستان بوشهر با اعلام این خبر افزود: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته همایون شجریان به همراه گروه […]

همایون شجریان خوانندهٔ موسیقی ایرانی در ادامهٔ تور کنسرت‌هایش این بار در شهرستان بوشهر تازه ترین کنسرت «هوای گریه» را برگزار می‌کند.

حسین لاله رخ مدیر موسسه «سرایش مهر لیان» و تهیه کننده کنسرت این خواننده در شهرستان بوشهر با اعلام این خبر افزود: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته همایون شجریان به همراه گروه موسیقی «سیاوش» در ادامهٔ برگزاری تور کنسرت «هوای گریه» ۱۶ دی در شهرستان برازجان بوشهر به اجرای کنسرت می‌پردازد، ناگفته نماند این اجرا پس از دو سال پیگیری و مکاتبات با آقای محمد حسین توتونچیان مدیر برنامهٔ همایون شجریان و همکاری ادارهٔ کل فرهنگ و ارشاد استان بوشهر برگزار می شود.

وی گفت: بنا بود این کنسرت ها قبل از اجرای محسن یگانه، گروه «آوای موج» و علی عبدالمالکی در زمستان ۹۴ برگزار شود که متاسفانه هماهنگی‌ها در آن زمان به نتیجه نرسید. اکنون پس از همکاری ارگان های ذیربط و مردم هنردوست شهرستان دشتستان، این کنسرت روز ۱۶ دی ماه در سالن ۱۲۰۰ نفری «هلال احمر» شهر برازجان برگزار خواهد شد.

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه