رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 9 دی 1395 - 16:32
  • کد خبر : ۶۹۸۱
  • چاپ خبر : جزییات آلبوم جدید «بمرانی» اعلام شد/۱۰ قطعه با حال و هوای متفاوت

جزییات آلبوم جدید «بمرانی» اعلام شد/۱۰ قطعه با حال و هوای متفاوت

تازه ترین آلبوم گروه موسیقی «بمرانی» با عنوان «گذشتن و رفتن پیوسته» در قالب ۱۰ قطعه متفاوت نسبت به آثار گذشته این گروه، طی روزهای آینده منتشر می شود. با اعلام آغاز مرحله پیش فروش سومین آلبوم گروه موسیقی «بمرانی» با عنوان «گذشتن و رفتن پیوسته» جزییات جدیدی از محتوای این اثر موسیقایی در دسترس […]

تازه ترین آلبوم گروه موسیقی «بمرانی» با عنوان «گذشتن و رفتن پیوسته» در قالب ۱۰ قطعه متفاوت نسبت به آثار گذشته این گروه، طی روزهای آینده منتشر می شود.

با اعلام آغاز مرحله پیش فروش سومین آلبوم گروه موسیقی «بمرانی» با عنوان «گذشتن و رفتن پیوسته» جزییات جدیدی از محتوای این اثر موسیقایی در دسترس علاقه مندان قرار گرفت.

آلبوم «گذشتن و رفتن پیوسته» به تهیه کنندگی احسان رسول‌اف توسط نشر «نوفه» شامل ۱۰ قطعه به نام‌های «به من بخند»، «گیسو»، «گذشتن و رفتن پیوسته»، «خیابون»، «مامان»، «مردمی»، «پپرونی»، «سرمست»، «تا کی» و «تنهای تنها» در بازار موسیقی منتشر می شود.

در توضیحات قطعه های منتشر شده در آلبوم «گذشتن و رفتن پیوسته» آمده است: «به من به خند» یک والس پر انرژی است. «گیسو» ریتمی تند و سریع دارد و صدای آکاردئون در آن محوریت دارد. آهنگ سوم آلبوم با نام «تو خیلی دوری» نیز چندی بیش به همراه ویدیو کلیپی زیبا منتشر شده است. «خیابونا» پرانرژی و شلوغ مثل خیابانهای تهران است و آهنگ «مامان» هم فضایی آرامش‌بخش دارد. آهنگ «مردمی» ریتم سه تایی دارد و سازهای بادی بیشترین نقش را در ایجاد فضای آن ایفا می کنند … ریتم سوئینگ جَز برای آهنگ «پپرونی» انتخاب شده است. «سرمست» نیز فضایی آرام دارد و اولین حضور شعر کلاسیک فارسی در کارهای گروه «بمرانی» است. «تا کی» بسیار تند و پرانرژی و نهایتا با «تنهای تنها» که ریتمی متعادل دارد این مجموعه موسیقایی تمام می‌شود.

بهزاد عمرانی خواننده و گیتاریست گروه، آرش عمرانی پیانو و کیبورد، کیارش عمرانی گیتارباس، مانی مزکی سازهای بادی و جهانیار قربانی گیتار الکتریک گروه اصلی نوازندگان سومین آلبوم گروه «بمرانی» را تشکیل می دهند که تاکنون آلبوم های «اتوبوس قرمز» و «مخرج مشترک» را عرضه کردند. این در حالی است که روزبه فدوی، مهیار طهماسبی، روزبه اسفندارمز و سردار سرمست نوازندگان مهمان آلبوم هستند.

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه