رفتن به بالا
  • دوشنبه - 24 خرداد 1395 - 12:05
  • کد خبر : ۶۹۵۰
  • چاپ خبر : انتشار آلبوم تصویری «خداوندان اسرار» به کارگردانی بنی اعتماد

انتشار آلبوم تصویری «خداوندان اسرار» به کارگردانی بنی اعتماد

آلبوم تصویری «خداوندان اسرار» دومین اثر از پروژه‌‌ «آیینه‌ها» با آواز همایون شجریان و آهنگسازی سهراب پورناظری و کارگردانی رخشان بنی اعتماد منتشر می شود. آلبوم تصویری «خداوندان اسرار» دومین اثر از پروژه‌‌ «آیینه‌ها» با آواز همایون شجریان و آهنگسازی سهراب پورناظری و کارگردانی رخشان بنی اعتماد به همراه بازنشر سی‌دی صوتی آن عید فطر […]

آلبوم تصویری «خداوندان اسرار» دومین اثر از پروژه‌‌ «آیینه‌ها» با آواز همایون شجریان و آهنگسازی سهراب پورناظری و کارگردانی رخشان بنی اعتماد منتشر می شود.

آلبوم تصویری «خداوندان اسرار» دومین اثر از پروژه‌‌ «آیینه‌ها» با آواز همایون شجریان و آهنگسازی سهراب پورناظری و کارگردانی رخشان بنی اعتماد به همراه بازنشر سی‌دی صوتی آن عید فطر به انتشار درخواهد آمد.

«خداوندان اسرار» که توسط انتشارات «ایران‌گام» منتشر شده، شامل دو بخش است. در بخش اول آن «ساز و آواز» بداهه در مقام اصفهان با اشعاری از مولوی اجرا شده و بخش دوم شامل روایتی با نام «رهایی» در سه پردهٔ «مهتاب، خداوندان اسرار، جانی و صد آه» روی اشعاری از خیام، مولوی و حافظ است.

در این اثر علاوه بر ساخته‌های سهراب پورناظری، قطعه‌ای از ساخته‌های کیخسرو پورناظری با نام «یاوران» آمده است که پیش از این در آلبوم «حیرانی» منتشر شده بود و حالا سهراب پورناظری با نگاهی متفاوت آن را تنظیم و همایون شجریان اجرا کرده است.

در این آلبوم تصویری آیین مشکاتیان سازهای کوبه‌ای، حسین رضایی نیا دف، همایپن نصیری سازهای کوبه ای، حمید خوانساری بربت و داریوش آذرباس و سهراب پورناظری تنبور نواخته‌اند. در این اثر همچنین مجتبی میرتهماسب به عنوان مشاور کارگردان و مجری طرح فعالیت کرده است. هایده صفی یاری و سپیده عبدالوهاب تدوین و باران کوثری، طراحی لباس و صحنه را انجام داده است. مدیریت تصویربرداری نیز برعهده‌ علی تبریزی بوده است.

«خداوندان اسرار» در سال ۹۱ در قالب یک تور کنسرت در تهران و چندین شهرستان برگزار شد. سال گذشته، آلبوم صوتی این اثر نیز به انتشار درآمد، اثری که در ایران، ترکیه و آمریکا ضبط شده است.

پروژهٔ «آیینه‌ها» شامل پنج اثر است که در قالب آلبوم‌های صوتی و تصویری خداوندان اسرار، آیینه‌ها و مستندی با نام «آن سوی آیینه‌ها» به کارگردانی رخشان بنی‌اعتماد به تناوب منتشر خواهد شد. پیش از این، کنسرت موسیقی «آیینه‌ها» در ۵۳ اجرا در شهرهای مختلف ایران، اروپا و آفریقا اجرا شده است.

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه