رفتن به بالا
  • سه شنبه - 25 اسفند 1394 - 06:47
  • کد خبر : ۶۸۵۰
  • چاپ خبر : دو تیتراژ با صدای «مهران مدیری» و آهنگسازی «مهیار علیزاده» در ایام نوروز 1395 از تلویزیون پخش می‌شود
تیتراژهای نوروزی

دو تیتراژ با صدای «مهران مدیری» و آهنگسازی «مهیار علیزاده» در ایام نوروز 1395 از تلویزیون پخش می‌شود

«مهران مدیری» و «مهیار علیزاده» برای اولین‌بار در دو پروژه تلويزيونی با یکدیگر همکاری كرده اند. حاصل همکاری این دو هنرمند سرشناس عرصه بازیگری و موسیقی در ایام نوروز ١٣٩٥ به گوش مخاطبان خواهد رسید. مهران مدیری در سال جدید برنامه‌ای با عنوان «دورهمی» را روی آنتن شبکه «نسیم» می‌برد که موسیقی تیتراژ این برنامه […]

«مهران مدیری» و «مهیار علیزاده» برای اولین‌بار در دو پروژه تلويزيونی با یکدیگر همکاری كرده اند. حاصل همکاری این دو هنرمند سرشناس عرصه بازیگری و موسیقی در ایام نوروز ١٣٩٥ به گوش مخاطبان خواهد رسید. مهران مدیری در سال جدید برنامه‌ای با عنوان «دورهمی» را روی آنتن شبکه «نسیم» می‌برد که موسیقی تیتراژ این برنامه توسط مهیار علیزاده ساخته شده و این کارگردان و بازیگر باسابقه هم آن را اجرا کرده است. شنیده‌های خبرنگار سایت «موسیقی ما» حکایت از آن دارد که موسیقی تیتراژ دورهمی با تمامی کارهایی که تا کنون مهیار علیزاده ساخته، تفاوت دارد. او این بار به سراغ موسیقی فیوژن با گرايش جَز رفته و خبری از ساخته‌های ارکسترال او در این کار نیست.

دومین پروژه‌ای که مدیری و علیزاده در آن همکاری کرده‌اند به تیتراژهای ابتدا و پايانی سریال «زعفرانی» مربوط می‌شود. آثاری که این دو هنرمند برای سریال نوروزی شبکه دوم سیما آماده کرده‌اند فضای متفاوتی دارد.

يک قطعه ريتميک با تم خراسانی و شعری از «مولانا» و همخوانی «حميدرضا تركاشوند» و یک تصنیف با شعری از استاد «محمدعلی بهمنی» است. تنظيم قطعه اول با همكاری «پيمان حاتمی» انجام شده و قطعه پايانی را با تنظيم «بهنام ابوالقاسم» خواهيم شنيد. سریال زعفرانی به تهيه كنندگی «ايرج محمدی» و کارگردانی «حامد محمدی» این روزها در لوکیشین‌های مختلف مراحل ضبط را پشت سر می‌گذارد. «مهدی هاشمی»، «ستاره اسکندری»، «نرگس محمدی»، «هادی كاظمی»و «مهران احمدی» از جمله بازیگران حاضر در این مجموعه هستند.

سريال زعفرانی دومین تجربه حضور مهیار علیزاده در مدیوم تلویزیون و موسيقي سريال به شمار می‌رود و او سازنده موسیقی متن این مجموعه هم هست. قطعاتی که او برای متن سریال زعفرانی ساخته متمایل به موسيقي فولکلور خراسان است. اولین حضور آهنگساز آلبوم «دخت پری‌وار» در یک سریال تلویزیونی به مجموعه «پرده نشین» باز می‌گردد. تیتراژ آن سریال با صدای «علیرضا قربانی» بازخوردهای زیادی داشت و با استقبال مخاطبان مواجه شد و تندیس طلایی بهترین تک قطعه خارج از آلبوم موسیقی سنتی را از سومین جشن سالانه «موسیقی ما» کسب کرد.

تیتراژهای سریال زعفرانی و همچنین تیتراژ برنامه «دورهمی» با آهنگسازی مهیار علیزاده و صدای مهران مدیری به زودی و به صورت اختصاصی از سایت «موسیقی ما» منتشر خواهد شد.

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه