رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 11 آذر 1394 - 21:45
  • کد خبر : ۶۸۰۱
  • چاپ خبر : به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی«طوفان واژه ها» و «دلشوره» با صدای محسن کیان منتشر شد

به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی«طوفان واژه ها» و «دلشوره» با صدای محسن کیان منتشر شد

صفجه موسیقی -مینا آتشی: تک قطعه های «طوفان واژه ها» و «دلشوره» با صدای محسن کیان به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی منتشر شد. «طوفان واژه ها» دارای شعر آشنایی با مطلع «با اشک هایش دفتر خود را نمور کرد» از سید حمیدرضا برقعی است که حامد جهانبخش ساخت موسیقی آن را بر عهده داشته […]

صفجه موسیقی -مینا آتشی: تک قطعه های «طوفان واژه ها» و «دلشوره» با صدای محسن کیان به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی منتشر شد.

«طوفان واژه ها» دارای شعر آشنایی با مطلع «با اشک هایش دفتر خود را نمور کرد» از سید حمیدرضا برقعی است که حامد جهانبخش ساخت موسیقی آن را بر عهده داشته و محمد احمدی نیز این قطعه را میکس و مسترینگ کرده است.

همچنین شعر قطعه «دلشوره» با مضمون شفاعت امام حسین (ع) از دوستدارانش در روز قیامت را حامد عسگری سروده است. حامد جهانبخش و حامد داوری نیز به ترتیب وظیفه آهنگسازی و تنظیم و همچنین میکس و مسترینگ آن را بر عهده داشته اند.

این دو قطعه به صورت ارکسترال سازبندی و تنظیم شده اند و نوازندگان به نامی همچون میثم مروستی، علی جعفری پویان، بهنام حکیم، کریم قربانی و . . . در این دو اثر هنرنمایی کرده اند.

لازم به ذکر است، محسن کیان سال گذشته سه گانه عاشورایی «ماه همه مختاریم» را با کلام و نگاهی نو به موضوعیت عاشورا به مناسبت ایام سوگواری امام حسین (ع) به عزاداران آن حضرت عرضه کرد.

«ابتدای کربلا»، «سرفرازی» و « ما همه مختاریم» نام قطعات این سه گانه بودند که علیرضا قزوه، مجید تال و محمد سهرابی ترانه های آن را سروده بودند. همچنین مرتضی شفیع، محمد احمدی و حامد جهانبخش دیگر هنرمندانی بودند که در زمینه ساخت موسیقی و میکس و مسترینگ این قطعات او را یاری داده بودند.

در این آلبوم نیز نوازندگانی همچون میثم مروستی و حمید رضایی (ویولن و ویولن آلتو)، محسن کیمیایی (سه تار)، مرتضی شفیع و حامد جهانبخش (پیانو و سازهای الکترونیک) حضور داشته اند.

محسن کیان آلبوم مناسبتی و عاشورایی «آقا نیا» را نیز با فضایی حماسی و عارفانه و اشعاری با مضمون سخنوری و بیانی تصویری در کارنامه هنری خود دارد که شامل 10 قطعه با ترانه سرایی شایا تجلی، علیرضا غزوه، سید محمد جواد شرافت، مجید تال و محمد سهرابی و آهنگسازی و تنظیم کنندگی امیر قدیانی، مرتضی شفیع، محسن کیان، حامد جهانبخش، زنده یاد پارسا احتشامی و حامد حسینی می باشد.

طوفان واژه ها

دلشوره

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه