رفتن به بالا
  • دوشنبه - 18 آبان 1394 - 10:16
  • کد خبر : ۶۷۶۲
  • چاپ خبر :

صفحه موسیقی-مینا آتشی: رهنما، بازیگری که سالهاست در عرصه سینما و تئاتر کشور فعال است این بار تهیه کنندگی آلبوم علی شوکت، خواننده جوان موسیقی راک را بر عهده گرفته است ، آلبومی که چند ترانه آن نیز از کتاب “زن باران” رهنما است.این اثر به زودی راهی بازار موسیقی کشور خواهد شد. همچنین بهاره […]

صفحه موسیقی-مینا آتشی: رهنما، بازیگری که سالهاست در عرصه سینما و تئاتر کشور فعال است این بار تهیه کنندگی آلبوم علی شوکت، خواننده جوان موسیقی راک را بر عهده گرفته است ، آلبومی که چند ترانه آن نیز از کتاب “زن باران” رهنما است.این اثر به زودی راهی بازار موسیقی کشور خواهد شد.

همچنین بهاره رهنما با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرام خود، از این گروه موسیقی به نام “نقطه دار” که سر پرستی اش با علی شوکت است رونمایی کرده است، گروه موسیقی سیاه و سفید را “رهنما” تشکیل داده است و به عنوان تهیه کننده در کنار این گروه فعالیت خواهد داشت.

او درباره این گروه گفته است: با صحبت‌هایی که صورت گرفته است، بعد از ماه صفر کنسرت‌هایی در شهرهای مختلف ایران و خارج از کشور خواهیم داشت در حال حاضر محل تمرین ما “استودیو ۲۴” است که استودیوی بسیار مجهزی هست. تمام سعی خود را انجام می‌دهیم در این دو ماه _به فراخور فعالیت‌هایمان_آمادگی خود را حفظ کنیم. به‌عنوان‌مثال باید تمرینات لازم را داشته باشم تا صدایم آماده باشد چراکه دکلمه‌ برخی از اشعار توسط من و در فواصل ترانه‌ها صورت می‌گیرد.

وی ضمن معرفی اعضای گروه”نقطه‌دار” گفت: دوستی زیادی با گروه “مانو ها” داریم و گاهی به آن‌ها سر می‌زنیم اما جزو عوامل گروه “مانوها” محسوب نمی‌شویم گرچه سه تن از نوازنده‌هایمان یعنی سروش بیغشدل، شایان مجیدی و علی شقاقی مشترک هستند ،(دو عضو دیگر گروه ما مهران مریخ و خشایار جودی هستند).اما همان‌طور که گفتم فعالیت هرکدام از گروه‌های “نقطه‌دار” و “مانوها” به‌طور مستقل انجام می‌گیرد.

او در پایان هم گفت: در حال حاضر به دلیل مشغله‌هایی که در دنیای بازیگری و نویسندگی دارم نمی‌توانم در گروه موسیقی به‌جز” نقطه‌دار” فعالیت داشته باشم مگر اینکه از سال‌های بعد تمرکز بیشتری روی گروه‌های موسیقی بگذارم و بخواهم گروه‌های موسیقی دیگری را هم حمایت کنم.

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه