رفتن به بالا
  • سه شنبه - 12 آبان 1394 - 15:14
  • کد خبر : ۶۷۵۵
  • چاپ خبر : رستاک حلاج با ˝پاییز سال بعد˝ می‌آید

رستاک حلاج با ˝پاییز سال بعد˝ می‌آید

صفحه موسیقی-مینا آتشی: بی‌شک این روزها بسیاری از علاقه‌مندان موسیقی با نام و کارهای خاص رستاک حلاج آشنا هستند؛ چهره‌ای جدید در عرصه‌ موسیقی پاپ که با سبکی نو هواداران زیادی را به سمت خود جذب کرده است. او در زمینه‌های ترانه‌سرایی، آهنگسازی و خوانندگی به صورت حرفه‌ای قدم برمی‌دارد و به‌زودی کتاب ترانه‌هایش را منتشر […]

صفحه موسیقی-مینا آتشی: بی‌شک این روزها بسیاری از علاقه‌مندان موسیقی با نام و کارهای خاص رستاک حلاج آشنا هستند؛ چهره‌ای جدید در عرصه‌ موسیقی پاپ که با سبکی نو هواداران زیادی را به سمت خود جذب کرده است.

او در زمینه‌های ترانه‌سرایی، آهنگسازی و خوانندگی به صورت حرفه‌ای قدم برمی‌دارد و به‌زودی کتاب ترانه‌هایش را منتشر و روانه بازار خواهد کرد.

رستاک که به واسطه انتشار تک آهنگ‌ها و به ویژه ترانه‌های آن به محبوبیت بالایی میان مخاطبان موسیقی رسیده است، به همت انتشارات “نگاه” اولین کتابش را منتشر می‌کند. این هنرمند مدت‌هاست کار روی اولین آلبوم رسمی خود را آغاز کرده و اولین کنسرت رسمی‌اش هم با نام “زمستان” در فرهنگسرای نیاوران چندی پیش برگزار شد.

حلاج نام این کتاب را “پاییز سال بعد” نام‌گذاری کرده است. از او همچنین قطعه‌ای با همین نام را که ترانه‌اش سروده خود خواننده است چندی پیش در فضای مجازی منتشر شد.

به گفته انتشارات “نگاه”، در این اثر رستاک در مقدمه شمه‌ای از زندگی و علایق خود را نوشته سپس متن گزیده‌ای از ترانه‌هایش و چند شعر از مخاطبانش که درباره وی سروده شده همراه با تعدادى از نت‌های آثار اجراشده را آورده است. کتاب حدود ۲۰۰ صفحه خواهد داشت و پس از کسب مجوز نشر، انتشارات نگاه، کتاب را در اختیار دوستداران ترانه‌ی امروز ایران قرار خواهد داد.

“نگاه” در حوزه ترانه چندی پیش کتاب “تقدیر” مونا برزویی را منتشر کرده و به زودی مجموعه ترانه‌های روزبه بمانی را منتشر خواهد کرد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه