رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 12 شهریور 1394 - 11:21
  • کد خبر : ۶۶۸۴
  • چاپ خبر : گفتگو با تنظیم کننده ی مطرح موسیقی ؛ الیاس شیرزاد

گفتگو با تنظیم کننده ی مطرح موسیقی ؛ الیاس شیرزاد

صفحه موسیقی – فرید توفیقی : الیاس شیرزاد یکی از تنظیم کنندگان کشورمان می باشد که سال ها در عرصه ی تنظیم فعالیت دارد. وی متولد خرداد ماه سال هزار و سیصد و پنجاه و نه است. این تنظیم کننده موسیقی را از سال 1380 آغاز کرد و در سال 1383 به صورت حرفه ای وارد حیطه […]

صفحه موسیقی – فرید توفیقی : الیاس شیرزاد یکی از تنظیم کنندگان کشورمان می باشد که سال ها در عرصه ی تنظیم فعالیت دارد. وی متولد خرداد ماه سال هزار و سیصد و پنجاه و نه است. این تنظیم کننده موسیقی را از سال 1380 آغاز کرد و در سال 1383 به صورت حرفه ای وارد حیطه آهنگسازی و تنظیم شد. در گذشته شاهد همکاری های متعدد او با علی اصحابی ، امید علومی ، مهدی مقدم و دیگر خوانندگان مطرح بوده ایم.
کم کاری او در این عرصه طی دو سه سال اخیر ، سبب شد تا گفت و گوی کوتاهی با وی داشته باشیم که ماحصل آن را در ادامه می خوانید :
کمی از فعالیت های این روزهایتان بگویید :

در حال کار کردن بر روی چند آلبوم و تک قطعات مختلف هستم ، علاوه بر آن موسیقی متن و تیتراژ دو فیلم سینمایی را نیز کار کرده ام. چند سوپرایز خیلی خوب هم برای همراهان عزیزم دارم که به زودی تقدیمشان می کنم.
علت اینکه پر کار نیستید ؛ چیست ؟
در حال حاضر از همیشه پرکار تر هستم ولی چون تعداد هنرمندان عرصه موسیقی بسیار بسیار زیاد شده است طبیعتا ً پرکاری هیچکدام از موزیسین ها به چشم نخواهد آمد.
همکاری های متعدد شما با آقای س – ق چگونه و از طرف چه شخصی صورت گرفت؟
من از سال ها قبل علاقه مند به صدا و هنر ایشان بودم ، وقتی که فهمیدم ایشان هم به تنظیم های من علاقه مند هستند بسیار خوشحال شدم و نتیجه اش تا به امروز ده قطعه همکاری شده که این ده قطعه در قالب آلبوم و و تک آهنگ منتشر شده اند.
آیا از این همکاری ها راضی بوده اید؟ استقبال مردم نسبت به قطعات چگونه بود؟
بله بسیار راضی هستم، خداروشکر با استقبال بسیار خوبی مواجه شدند.
نسبت به تجربه ایی که در این سال ها در موسیقی پیدا کرده اید ، وضعیت حال حاضر موسیقی را چگونه ارزیابی می کنید؟
موسیقی ما در زمینه تنظیم و میکس و مسترینگ پیشرفت خیلی خوبی را به همراه داشته است ولی هنرمندان باید این مسئله را در نظر داشته باشند که هنر موسیقی بدون احساس هیچ معنایی ندارد و به سرعت از حافظه مردم پاک خواهد شد.

 

بسیار خب . ممنون از شما . حرف پایانی تان را می شنویم :

انشااله در آینده شاهد پیشرفت موسیقی در تمامی زمینه ها باشیم. برای رسانه ی صفحه موسیقی هم آروزی موفقیت دارم.

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه