رفتن به بالا
  • چهارشنبه - 11 شهریور 1394 - 22:51
  • کد خبر : ۶۶۸۱
  • چاپ خبر : مهدی مقدم خونسرد و با احتیاط ؛ یک سونامی ده ساله را نمایش می دهد !

مهدی مقدم خونسرد و با احتیاط ؛ یک سونامی ده ساله را نمایش می دهد !

صفحه موسیقی – محمد اکبری : مهدی مقدم خواننده ی محبوب و مردمی  بعد از گذشت ده سال حضور در موسیقی ؛ برای نخستین بار  ۵ مهر ماه در سالن میلاد نمایشگاه میزبان هوادارانش خواهد بود . خواننده آلبوم های  خونسرد ، سونامی و احتیاط  قرار است پیش از کنسرت تهران در شهر های شمالی کشور از تاریخ ٢١شهریور […]

صفحه موسیقی – محمد اکبری : مهدی مقدم خواننده ی محبوب و مردمی  بعد از گذشت ده سال حضور در موسیقی ؛ برای نخستین بار  ۵ مهر ماه در سالن میلاد نمایشگاه میزبان هوادارانش خواهد بود .

خواننده آلبوم های  خونسرد ، سونامی و احتیاط  قرار است پیش از کنسرت تهران در شهر های شمالی کشور از تاریخ ٢١شهریور ماه تا ٢مهر تور کنسرت های خود را برپا کند که تاریخ فروش بلیط نیز به زودی مشخص و اعلام خواهد شد .

 

photo_2015-08-30_20-46-52

این خواننده که این روزها  مشغول تمرین و آماده شدن برای اجرای زنده است به موازاتش در تدارک آلبومی است که شنیده شده  اواخر پائیز امسال منتشر شود.
رهبر ارکستر مقدم به عهده مجید شاکر و کنسرت تهران نیز تحت امتیاز مؤسسه ققنوس می باشد. در ضمن بلیط فروشی کنسرت تهران مهدی مقدم از روز دوشنبه ٩ شهریور در سایت ایران کنسرت آغاز شده است.

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه