رفتن به بالا
  • سه شنبه - 27 مرداد 1394 - 09:19
  • کد خبر : ۶۴۷۵
  • چاپ خبر : قطعه جدید خواننده «ماه و ماهی» با عنوان «دلم شکست» منتشر شد

قطعه جدید خواننده «ماه و ماهی» با عنوان «دلم شکست» منتشر شد

حجت اشرف‌زاده خواننده قطعه «ماه و ماهی» درباره فعالیت‌های این روزهایش گفت: از روز یکشنبه ۲۵ مرداد ماه با تلاش دوستانم تازه ترین تک آهنگ خود را با نام «دلم شکست» در فضای مجازی منتشر کردم. در این قطعه علیرضا بدیع به عنوان ترانه سرا، امیر و آرش بیات آهنگسازی و تنظیم و بنده به […]

حجت اشرف‌زاده خواننده قطعه «ماه و ماهی» درباره فعالیت‌های این روزهایش گفت: از روز یکشنبه ۲۵ مرداد ماه با تلاش دوستانم تازه ترین تک آهنگ خود را با نام «دلم شکست» در فضای مجازی منتشر کردم. در این قطعه علیرضا بدیع به عنوان ترانه سرا، امیر و آرش بیات آهنگسازی و تنظیم و بنده به عنوان خواننده اثر حضور دارم و امیدوارم همچون قطعه « ماه و ماهی» که با استقبال خوب هموطنانم مواجه شد این اثر نیز مورد رضایت آنها قرار گیرد.

وی افزود: طی روزهای آینده تازه ترین آلبومم با عنوان «ماه و ماهی» توسط مرکز موسیقی حوزه هنری در بازار موسیقی منتشر می شود. در این آلبوم علیرضا بدیع مانند همیشه به عنوان ترانه سرا و امیر و آرش بیات در آهنگسازی و تنظیم همراه من بودند.

این خواننده موسیقی ایرانی بیان کرد: تمام تلاش ما برای تولید آلبوم جدید بر این اساس بوده که ضمن تمرکز و بهره گیری از ارزش‌های موسیقی ایرانی فضای مدرنی را تجربه کنیم. البته آنچه بدان اشاره کردم نظر من به عنوان خواننده اثر است و در نهایت این مخاطبان هستند که باید با اثر ارتباط برقرار کنند و در مورد خوب یا بد بودن آن نظر بدهند.

اشرف زاده در بخش پایانی صحبت های خود گفت: انتشار قطعه «ماه و ماهی» اتفاق بسیار ارزشمندی در حوزه فعالیت های هنری من بود و به واسطه همین اتفاق و استقبالی که مخاطبان از این قطعه داشتند نهایت دقت و تلاش خودم را انجام دادم که در خلق یک فضای خاص آمیخته با شعر و موسیقی کارهایی را انجام دهم که مورد پسند مخاطبان قرار گیرد.

حجت اشرف زاده که طی ماه های گذشته با انتشار قطعه «ماه و ماهی» توانست نظر مخاطبان را به سوی خود جلب کند تحصیلات آکادمیک خود را در رشته کارشناسی نرم افزار به اتمام رسانده است. او از کودکی با لحن ها و آواهای موسیقی ایرانی آشنا شد و در زادگاه خود نیشابور دوره ردیف آوازی را نزد استاد شاکری آغاز کرد. اشرف زاده بین سال‌های ۸۵ تا ۸۶ تصنیف خوانی و هم آوایی را نزد هنرمندانی چون پرویز مشکاتیان و محسن نفر فراگرفت.

 

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه