رفتن به بالا
  • پنجشنبه - 8 مرداد 1394 - 12:46
  • کد خبر : ۶۳۵۴
  • چاپ خبر : بهنام صفوی از بیمارستان مرخص شد

بهنام صفوی از بیمارستان مرخص شد

صفحه موسیقی-مینا آتشی: میلاد لطیفی وضعیت بهنام صفوی را خوب توصیف کرده و اعلام کرد این خواننده تا ساعاتی دیگر از بیمارستان ترخیص خواهد شد. میلاد لطیفی مدیربرنامه های بهنام صفوی با اعلام ترخیص این خواننده به هنرآنلاین گفت: خداروشکر بهنام چند روز پیش بعد از یک عمل سخت 7 ساعته بهوش آمد و در مدت […]

صفحه موسیقی-مینا آتشی: میلاد لطیفی وضعیت بهنام صفوی را خوب توصیف کرده و اعلام کرد این خواننده تا ساعاتی دیگر از بیمارستان ترخیص خواهد شد.

میلاد لطیفی مدیربرنامه های بهنام صفوی با اعلام ترخیص این خواننده به هنرآنلاین گفت: خداروشکر بهنام چند روز پیش بعد از یک عمل سخت 7 ساعته بهوش آمد و در مدت زمان کوتاهی هم توانست توانایی های سابق خود را بدست آورد.

لطیفی ادامه داد: دکتر معالج او پرفسور باباپور بعد از مشاهده وضعیت سلامتی او دستور ترخیص او را صادر کرده و بهنام بعد از گذشت چندین روز بالاخره امروز عصر از بیمارستان مرخص خواهد شد.

وی یادآور شد: این عمل اخرین مرحله درمان نیست و برای بهبودی کامل این خواننده 3 ماه دیگر فرصت لازم است تا به دنیای موسیقی بازگردد .

مدیر برنامه های صفوی در آخر متذکر شد: دیروز توسط یکی از پرستاران بیمارستان عرفان ، خبری مبنی بر تاریخ مرخص شدن صفوی منتشر شد.این امر که بی اطلاع نزدیکان و خانواده وی صورت گرفته بود، موجب ناراحتی آن ها و همچنین خود بهنام صفوی شد و ضمن شکایت از این فرد به کادر بیمارستان ، تمام پیگیری های لازم برای توبیخ او در حال پیگیری است.

گفتنی است، بهنام صفوی که یکشنبه ۲۸ تیر طی یک عمل سخت بر روی مغزش برای تخلیه تومور مغزی در بیمارستان عرفان بستری شد، با شرایطی نسبتا خوب حوالی عصر دوشنبه ۲۹ تیر بعد از حدود هشت ساعت به طول انجامیدن عمل، به ریکاوری منتقل شد. وی با شرایطی که پرفسور باباپور تعبیه کرده بود بعد از حدودا ۴۸ ساعت به هوش آمد و به ای سی یو همان بیمارستان منتقل شد. صبح دیروز بعد از تشخیص پزشک با شرایط جسمانی خوب و رو به بهبود به بخش منتقل شد که تعداد کثیری از دوستان و نزدیکانش از وی دیدار کردند.

از جمله این دوستان می توان به دیدار دیروز همایون شجریان و برادران خسروی اشاره کرد. همچنین فرزاد طالبی (سرپرست دفتر موسیقی)، آقای مرادخانی، محمدرضا خانزاده، شهرام شکوهی، احسان خواجه امیری، سعید شهروز، بابک جهانبخش، علی ضیا، مسعود امامی، شهاب رمضان، انوشیروان تربتی نژاد، امیر یگانه، سید محمد کاظمی، مهدی یغمایی، مصطفی پاشایی، علی ایلیا، عمو قناد ،نیما علامه ، محمدرضا زارع و .. ضمن اعلام امادگی برای هر گونه کمک از صفوی دیدار کردند.

 

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه