رفتن به بالا
  • جمعه - 2 مرداد 1394 - 15:53
  • کد خبر : ۶۳۴۰
  • چاپ خبر : بهنام صفوی از بی‌‌هوشی خارج شد / شرایط مساعد است لطفا شایعه نسازید

بهنام صفوی از بی‌‌هوشی خارج شد / شرایط مساعد است لطفا شایعه نسازید

صفحه موسیقی-نرگس منافی: میلاد لطیفی از آخرین وضعیت سلامتی بهنام صفوی و حواشی به وجود آمده برای این خواننده در طی این چند روز سخن گفت. میلاد لطیفی مدیر برنامه‌های بهنام صفوی درباره آخرین وضعیت بهنام صفوی  گفت: متاسفانه طی این چند روز شاهد بوجود آمدن حواشی زیادی درباره وضعیت سلامتی بهنام صفوی بودیم، شایعاتی با […]

صفحه موسیقی-نرگس منافی: میلاد لطیفی از آخرین وضعیت سلامتی بهنام صفوی و حواشی به وجود آمده برای این خواننده در طی این چند روز سخن گفت.

میلاد لطیفی مدیر برنامه‌های بهنام صفوی درباره آخرین وضعیت بهنام صفوی  گفت: متاسفانه طی این چند روز شاهد بوجود آمدن حواشی زیادی درباره وضعیت سلامتی بهنام صفوی بودیم، شایعاتی با مضمون اینکه بهنام جراحی موفقیت آمیزی نداشته و یا به عدم به هوش آمدنش دلیل خاصی دارد. در پاسخ باید بگویم که تمامی اینها شایعه بوده و شرایط ایشان کاملا مساعد است. زیرا شب گذشته بهنام به هوش آمد.

لطیفی ادامه داد: همانطور که می‌دانید از جراحی بهنام تنها 48 ساعت گذشته و به این به هوش نیامدن با توجه به عمل سنگین و 7 ساعته‌اش کاملا طبیعی است، دکتر معالج او هم این مسئله را تایید کرده و اعلام کرده که این به هوش نیامدن حاد نبوده و بستگی به قوای بدن هر فرد دارد، ممکن است بین 12 ساعت تا 2 هفته به طول بی‌انجامد. در واقع این شرایط کاملا مساعد بود اما متوجه نمی‌شوم چرا برخی از دوستان سعی در حاشیه‌سازی های الکی دارند.

این تهیه‌کننده موسیقی اضافه کرد: طی این چند روز تماس و دیدارهای زیادی از سوی دوستان و هنرمندان داشتیم که از شاخص‌ترین افراد که این روزها به ملاقات بهنام صفوی آمده می‌توان به فرزاد طالبی سرپرست دفتر موسیقی اشاره کرد، ایشان هر روز به بیمارستان می‌آیند و از نزدیک به وضعیت موجود رسیدگی می‌کنند.

وی در پایان هم گفت: از همه دوستانی که نگران حال بهنام هستند و به ملاقاتش آمده‌اند تشکر می‌کنم.

اخبار مرتبط


ارسال دیدگاه